Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CAZARE SI MASA


Detaliu pentru invitatia numarul 331839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COLEGIUL EMIL NEGRUTIU TURDA
Numar invitatie: 331839/16.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE CAZARE SI MASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL EMIL NEGRUTIU TURDACod fiscal: 5528288, Adresa: STR.AGRICULTURII, NR. 27, Turda, Telefon: +40 0264311815, Fax: +40 0264311815
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.AGRICULTURII, NR. 27, Turda, Romania, cod postal: 401100, telefon: +40 0264311815, fax: +40 0264311815, persoana de contact: Andreica Elena Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CAZARE SI MASA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIEPACHET SERVICII : CAZARE, 3 MESE PE ZI(MIC DEJUN , PRANZ SI CINA) , 2 GUSTARI RECI PE ZI INTRE MESE, 2 LITRI DE APA /ZI / PERSOANA
II.1.6) CPV: 55210000-5 - Servicii de cazare in camine pentru tineri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea contractului, se constituie printr-o formalegala , conf. art.86 alin.1 HG 925/2006
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI. SE CONSTITUIE PRINTR-O FORMA LEGALA, CONFORM ART. 89 ALIN 2 SI ART. 90 ALIN 1 DIN HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180 si 181. Declaratie pe propria raspundere (si pt sustinator daca e cazul) F1 si F22. Formular de participare cu oferta independenta F53 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (si pt sustinator si subcontractant daca e cazul)(Persoanele implicate in initierea si derularea acestei proceduri sunt: Gadalean Maria; Batinas Ramona; Simon Monica; Andreica Elena Simona; Feher Katalin Susana; Unatovschi Ludovic; Vlad Nuti Gabriela;Lechintan Mihai Cosmin; Costea Claudiu Octavian; Muscar Mirela Paula; Muresan Antoaneta Anca, Vasarhelyi Beatrisz; Huban Bianca Lavinia; Tulai Mircea; Haiduc Ioana; Cora Valeria) F44 Certificat de Atestare Fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de ANAF sau Administratia Financiara5. Certificat Fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de Directia Taxe si Impozite Locale Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. (Se admit certificate originale/copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe locul 1 va prezenta originalul inaintea emiterii raportului procedurii, in cazul in care l-a prezentat initial in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele care dovedesc calitatea ofertantilor de prestatori autorizati a serviciilor ofertate ( cazare si masa) si ca detin licentele necesare.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ulltimii 3 ani, conform modelului anexat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer