Achizitie publica - Servicii de cercetare in vederea realizarii studiului privind ?completarea / reevaluarea definirii starii ecologice bune si a obiectivelor de mediu conform cerintelor art. 9 si 10 din Directiva Cadru Strategia pentru mediul marin (2008/56/CE)?
Detaliu pentru invitatia numarul 353575
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353575/10.09.2013
Denumire contract: Servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind?completarea / reevaluarea definirii starii ecologice bune si a obiectivelor de mediu conform cerintelor art. 9 si 10 din Directiva Cadru Strategia pentru mediul marin (2008/56/CE)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind?completarea / reevaluarea definirii starii ecologice bune si a obiectivelor de mediu conform cerintelor art. 9 si 10 din Directiva Cadru Strategia pentru mediul marin (2008/56/CE)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind?completarea / reevaluarea definirii starii ecologice bune si a obiectivelor de mediu conform cerintelor art. 9 si 10 din Directiva Cadru Strategia pentru mediul marin (2008/56/CE)?, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 2.016, 12 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si reprezinta 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data depunerii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2.016, 12 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13, Formularul nr. 14 (dupa caz). (Anexele 1 si 2 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Pentru o garantia de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR dintr-o data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).?
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2). Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 33^1 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb, Lucia Ana Varga, Elena Dumitru, Marius Nica, Dragos Ionut Banescu, Speranta Georgeta Munteanu, Loredana Hristodorescu, Carmen Florentina Tinta, Gheorghe Constantin, Sebastian Tanase, Tiberia Rus, Marilena Tuta, Cristina Burnar, Liliana Dinut, Victoria Popovici, Otilia Mihail, Mihail Costache, Daniela Catana. Certificat constatator emis de ONRC, in conformitate cu prevederile art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ a certificatului de inregistrare fiscala sau a altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012), Informatii privind sustinatorul financiar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, Operatorul economic va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Declaratia de disponibilitate, Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificat, disponibil si in masura sa efectueze analiza componentelor fizico-chimice si biologice acvatice a caror rezultate sa fie folosite de MMSC pentru raportare la UE, Comisia Marii Negre si Agentia Europeana de Mediu.Personalul trebuie sa detina diploma universitara intr-unul din domeniile: biologie, chimie, ingineria mediului si proiectare, gestionarea bazelor de date, geografie de mediu, gospodarirea si valorificarea resurselor de apa, managementul proiectelor., Ofertantul va dovedi ca dispune de laboratoare de analize si masuratori, care sa ii permita realizarea obiectivelor, deoarece realizarea studiului are si parte aplicata, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa de experienta similara.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similare in valoare de cel putin 200.000 lei., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Informatii privind asocierea, daca este cazul, Informatii privind sustinatorul tehnic si profesional, daca este cazul Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent astfel incat sa se asigure garantia efectuarii unor lucrari de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 13:25