Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de cercetare in vederea realizarii studiului privind ?Evaluarea starii populatiilor de sturioni salbatici in Dunare in vederea stabilirii masurilor necesare pentru conservarea acestora si a eficientei Programelor anuale de populare de sustinere


Detaliu pentru invitatia numarul 354851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 354851/18.10.2013
Denumire contract: servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind ?Evaluarea starii populatiilor de sturioni salbatici in Dunare in vederea stabilirii masurilor necesare pentru conservarea acestora si a eficientei Programelor anuale de populare de sustinere cu specii de sturioni amenintate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind ?Evaluarea starii populatiilor de sturioni salbatici in Dunare in vederea stabilirii masurilor necesare pentru conservarea acestora si a eficientei Programelor anuale de populare de sustinere cu specii de sturioni amenintate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de cercetarein vederea realizariistudiului privind ?Evaluarea starii populatiilor de sturioni salbatici in Dunare in vederea stabilirii masurilor necesare pentru conservarea acestora si a eficientei Programelor anuale de populare de sustinere cu specii de sturioni amenintate?
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in valoare de 3629.03 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, reprezentand 1% din valoarea estimata a acordului cadru fara TVA. Mod de constituire: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, care se prezinta in original2)Virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data depunerii ofertei. Plata se face in contul Autoritatii Contractante: RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CIF 16335444 deschis la ATCPMB3) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 3629.03 lei, in conformitate cu prevederile art. 278 1 alin. (1) si alin. (2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ.IMM, conf. Legii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In acest caz ofertantul va atasa la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM ? Formularul nr. 13 si Formularul nr. 14. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR dintr-o data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).?
Garantie de buna executie
garantie de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractuluisubsecvent fara TVA, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (1) si alin (2) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrare in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea cerintei, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) - din care sa reiasa, lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor .Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 33 ind.1 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb, Marius Nica, Dragos Ionut Banescu, Loredana Hristodorescu, Speranta Georgeta Munteanu, Carmen Florentina Tinta, Florian Udrea , Sebastian Tanase, Tiberia Rus, Marilena Tuta, Cristina Burnar, Liliana Dinut, Victoria Popovici, Simona- Roxana Cazacu, Anda Guttinger. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea dinultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012), Informatii privind sustinatorulfinanciar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta o declaratie privind efectivele personalului tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament a fost obtinut pentru indeplinirea acordului cadru, Operatorul economic va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadruOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de minim 5 experti cheie, din care: -1 expert coordonator cu vechime in domeniul studiului populatiilor de sturioni salbatici minim 3 ani, cu specializare inevaluarea, conservarea si redresareapopulatiilor de sturioni salbatici;
-2 experti in biologie moleculara dintre care cel putin unul cu vechime de minim 3 in domeniul sturionilor;
-1 expert in monitorizarea reproducerii naturale a sturionilor in Dunare cu vechime de minim 3 ani- 1 expert in monitorizarea migratiei sturionilor cu vechime de minim 2 ani.Expertii trebuie sa detina diploma universitara intr-unul din domeniile: biologie, ecologie, biochimie, piscicultura etc.).- Expertii trebuie sa posede: Experienta si cunostinte tehnice necesare in domeniul biologiei speciilor de sturioni vizate de proiect;Experienta relevanta in studiul populatiilor de sturioni salbatici; in monitorizarea reproducerii naturale a sturionilor;in monitorizarea migratiei sturionilor si respectiv in evaluarea diversitatii genetice a populatiilor acestor specii., Pe langa expertii cheie, echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta si alti specialisti/ personal tehnic specializat/pescari profesionisti pentru culegere de date/prelevare probe din teren, capturare exemplare de sturioni, efectuare analize de laborator etc., ofertantul va dovedi ca dispune de laborator de biologie moleculara cu sistem de extractie si cuantificare a ADN, termociclatoare pentru amplificarea de ADN, sisteme de separare electroforetica si purificare prin clonare a regiunilor din ADN folosite pentru studiu, sisteme de pastrare a probelor de ADNOfertantul va face dovada ca detine echipamente necesare pentru indeplinirea activitatilor din cadrul serviciilor de cercetare stiintifica, cuprinzand urmatoarele: - 3 ambarcatiuni cu motor (pentru pescuit de studiu a larvelor de sturioni, pentru pescuit de studiu a puilor de sturioni in Dunare, etc.);
-2 filee ihtio-planctonice pentru pescuitul larvelor de sturioni la fundul Dunarii., Demonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea unei liste cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOfertantul trebuie sa dovedeasca ca a prestat servicii similare in valoare de cel putin 229.838 lei., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Informatii privind sustinatorul tehnic si profesionalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer