Achizitie publica - servicii de cercetare pentru realizarea studiului privind ?Determinarea factorilor de emisie-absorbtie
Detaliu pentru invitatia numarul 351717
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351717/01.08.2013
Denumire contract: servicii de cercetarepentru realizarea studiului privind?Determinarea factorilor de emisie-absorbtie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Victoria Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetarepentru realizarea studiului privind?Determinarea factorilor de emisie-absorbtie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de cercetarepentru realizarea studiului privind?Determinarea factorilor de emisie-absorbtie pentru rezervoarele din terenuri forestiere si din terenurile in conversie de la si la padure in acord cu obligatiile asumate in calitate de Parte la Conventia Cadru a Natiunilor Unite asupra Schimbarilor Climatice (UNFCCC) si cu obligatiile asumate in calitate de Parte la Protocolul de la Kyoto (KP) pentru raportarea asociata anului 2014.?
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 9.000 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, .Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR dintr-o data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor ;Garantie de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcatasi in SEAPModul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara;2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante;3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data depunerii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444;4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, precum si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4.229, 99 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin.1) si alin.2)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Ofertantul va completa siatasa la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13, Formularul nr. 14(dupa caz). (Anexele 1 si 2 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
garantie de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractuluifara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2).Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006; Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006 ;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor; Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006;Formularul nr.5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cuprevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana PLUMB - Ministru, Dumitru Elena- Secretar de Stat, Marius Nica- Secretar General, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Speranta Georgeta MUNTEANU - Director General, Loredana Hristodorescu- Director General, Carmen FlorentinaTinta - Director General, Hortenzia Dumitriu- Director General, Mihaela Smarandache -Director, Sebastian Tanase- Sef serviciu, Victoria Popovici ?consilier, Marilena Tuta ? consilier, Tiberia Rus- consilier, Diana Elena Zidaru ? consilier, Maria Faina ? consilier, Georgeta Voicila ?consilier Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012)rezentarea cifrei de afaceri globala, PInformatii privind sustinatorulfinanciar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitateresponsabil pentru indeplinirea contractului. In acest sens se vor prezenta: declaratie privind personalul tehnic de specialitate, o declaratie de disponibilitate si CV-uri din care sa rezulte capersonalul este calificat siin masura sa indeplineasca activitatile prevazute in caietul de sarcini., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca va asigura experti cu experienta, in vederea realizarii activitatilor la un nivel de calitate corespunzator. Toti expertii care vor avea un rol important in implementarea contractului vor fi denumiti experti cheie.Expertul cheie nr. 1, este coordonatorul proiectului, cu studii universitare, avand cunostinte: de modelare matematica in domeniul folosinta terenurilor, schimbarea folosintei terenurilor si silvicultura, emisii de gaze cu efect de sera, etc., cunostinte privind stabilirea si implementarea sistemului de colectare si procesare a informatiilor specifice estimarii emisiilor de gaze cu efect de sera, cunostinte de limba engleza care sa-i permita studierea documentatiei relevante UNFCCC si UE si exprimarea opiniilor in scris sau oral, cunostinte in domeniul analizelor statistice.In acest sens se vor prezenta documente relevante prin care sa faca dovada ca detine experienta in domeniile mentionate mai sus (diploma de licenta, etc.) si dovada faptului ca a participat la cel putin un proiect in care a ocupat pozitia de lider de proiect.Responsabilitatile coordonatorului de proiect: - isi va asuma intreaga responsabilitate a coordonarii proiectului si va fi persoana de contact pentru partile cu responsabilitati in proiect;
- va fi responsabil de asigurarea elaborarii rapoartelor prevazute de prezentul document;
- va fi responsabil pentru calitatea documentatiei elaborate si de rezultatele obtinute ca urmare a implementarii proiectului., * Expertul cheie nr. 2, cu studii universitare, avand cunostinte de limba engleza care sa-i permita studierea documentatiei relevante SNEEGES/INEGES si exprimarea opiniilor in scris sau oral, cunostinte aprofundate ale documentatiilor mentionate in: Ghidul de bune practici privind folosinta terenurilor, schimbarea categoriei de folosinta a terenurilor si silvicultura, elaborat de catre Grupul Interguvernamental privind Schimbarile Climatice in 2003 (IPCC GPG LULUCF 2003); Ghidul IPCC de bune practici si management al incertitudinilor cu privire la elaborarea inventarelor nationale de GES, elaborat in anul 2000 (IPCC GPG 2000); Liniile directoare IPCC privind elaborarea inventarelor nationale de GES, revizuite in 1996 (IPCC Guidelines); Alte reglementari internationale privind Sectorul LULUCF, cunostinte in aplicarea modelelor de calcul specifice estimarii emisiilor de gaze cu efect de sera, calificare si experienta adecvata in domeniul schimbarilor climatice si al gestionarii terenului, in particular in sectorul evaluarii emisiilor, sechestrarilor si stocurilor de carbon specifice rezervoarelor naturale (?pools?) caracterizate prin Sectorul LULUCF; experienta va fi atestata de participarea anterioara a prestatorului de servicii in programe/proiecte relevante, calificare si experienta in domeniul practicilor de management forestier si de cultivare a terenului, si, respectiv al analizelor statistice.In acest sens se vor prezenta documente relevante prin care sa faca dovada ca detine experienta in domeniile mentionate mai sus (diploma de licenta, etc.).Prin aceasta cerinta se urmareste ca prestatorul sa poata dovedi ca dispune de personal cu experienta in domenii de interes pentru studiu, in speta in domeniul Schimbarilor Climatice, Inventare de emisii de GES, Legislatie de mediu, Analiza si procesarea datelor, instruit corespunzator si care sa furnizeze prin experienta acumulata capacitatea de a elabora lucrari complexe de tipul celei pentru care se solicita achizitia.Responsabilitati: ? Expertul va fi responsabil impreuna cu expertul cheie nr. 1 de elaborarea tuturor elementelor asociate emisiilor de GES mentionate in Caietul de sarcini., Alti expertiExpertii vor detine experienta si cunostintele tehnice necesare in cel putin unul din domeniile urmatoare: Schimbari climatice;Inventare de emisii de GES;Legislatie de mediu;Analiza si procesarea datelor;;ofertantul va prezenta in sustinerea cerintelor aferente expertilor, copii dupa diplome si/sau atestate si/sau certificarisi CV-urile acestora, in scopul sustinerii experientei in domeniu, Informatii privind sustinatorul tehnic si profesional, daca este cazul, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Informatii privind asocierea, daca este cazul, Demonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea unei liste cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in conformitate cu prevederile art.188 alin.2, litera a)dinO.U.G. nr 34/2006.Ofertantul va prezenta o Declaratie privindprincipalele servicii prestate in ultimii 3 ani si fisa de experienta similara Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent astfel incat sa se asigure garantia efectuarii unor lucrari de calitatesiinmanagementul de mediu conform standarduluistandardului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 15:58