Achizitie publica - SERVICII DE CERCETARE CU TITULATURA STUDIUL POSIBILITATILOR DE IMBUNATATIRE CONSTRUCTIV FUNCTIONALA A FRANELOR INSTALATIILOR DE EXTRACTIE CU PRIVIRE SPECIALA LA INSTALATIILE MULTICABLU CU SCHIP
Detaliu pentru invitatia numarul 330245
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330245/21.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE CERCETARE CU TITULATURA STUDIUL POSIBILITATILOR DE IMBUNATATIRE CONSTRUCTIV FUNCTIONALA A FRANELOR INSTALATIILOR DE EXTRACTIE CU PRIVIRE SPECIALA LA INSTALATIILE MULTICABLU CU SCHIP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOARA NR. 2, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254541460, fax: +40 0254506104, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TIMISOARA NR. 2, PETROSANI, sediul CNH-SA, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CERCETARE CU TITULATURA STUDIUL POSIBILITATILOR DE IMBUNATATIRE CONSTRUCTIV FUNCTIONALA A FRANELOR INSTALATIILOR DE EXTRACTIE CU PRIVIRE SPECIALA LA INSTALATIILE MULTICABLU CU SCHIP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIUL POSIBILITATILOR DE IMBUNATATIRE CONSTRUCTIV FUNCTIONALA A FRANELOR INSTALATIILOR DE EXTRACTIEDIN CADRUL CNH SA CU PRIVIRE SPECIALA LA INSTALATIILE MULTICABLU CU SCHIP
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
reprezinta 2% din valoarea estimata a serviciilor, respectiv :1000 lei.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis im conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.Se poate constitui si prin: a)ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.b) depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
reprezinta 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2)depunere la casieria CNH-SA a sumei in numerar.Garantia de buna executie se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 92, alin 4) din HG 925/2006, cu modific. si completarile ulterioare.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare si din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise decatre ofertantcu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.Cerinta nr. 1 : Declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006, ofertantul va prezenta Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006, ofertantul si subcontractantii vor prezenta Formularul 3. Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. STOICESCU MIHAIING. SEF ELECTROMECANIC ? ing. SUCIU ADRIANCerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ofertantul va prezenta Formular4.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va prezenta Formular5.Cerinta nr. 6 (daca este cazul)Acord de asociere, se va prezenta Formular6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) Cerinta nr. 1: CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?- valabil la data de deschidere a ofertelor-din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (Daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, anexata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:36