Achizitie publica - servicii de cercetare necesare in vederea elaborarii studiului privind clasificarea si inventarierea instalatiilor de gestionare a deseurilor extractive de categoria A, conform Anexei III din HG nr.856/2008
Detaliu pentru invitatia numarul 351821
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351821/02.08.2013
Denumire contract: servicii de cercetare necesare in vederea elaborarii studiului privind clasificarea si inventarierea instalatiilor de gestionare a deseurilor extractive de categoria A, conform Anexei III din HG nr.856/2008
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetare necesare in vederea elaborarii studiului privind clasificarea si inventarierea instalatiilor de gestionare a deseurilor extractive de categoria A, conform Anexei III din HG nr.856/2008
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de cercetare necesare in vederea elaborarii studiului privind clasificarea ?i inventarierea instala?iilor de gestionare a de?eurilor extractive de categoria A, conform Anexei III din HG nr.856/2008
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de paticipare este de 5000 lei (2% din val. fara TVA a contractului). Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Poate fi: 1) Scrisoare de garantie bancara in oricare din formele prevazute la art. 86, alin. (3) lit. a)-b) din HG nr. 925/2006 actualizata; 2) Plata in numerar la casieria MMSC; 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56TREZ7005005XXX000223, CUI 16335444; 4) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Dovada garantiei de participare se va depune atat in SEAP semnata cu semnatura electronica cat si in original la sediul MMSC din Bdul Libertatii nr. 12, sector 5, pana la data limita de depunere a ofertelor. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2.500 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei echivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, se va completa Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul nr. 1.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentrucoruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii criteriiilor de calificare si selectie.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.4. Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice: Rovana Plumb, Lucia Ana Varga, Dumitru Elena; Marius Nica; Dragos Ionut Banescu; Speranta Georgeta Munteanu, Loredana Hristodorescu, Carmen Florentina Tinta, Simona Mihaela Ghita, Sebastian Tanase, Liliana Dinut, Cristina Burnar, Tiberia Rus, Ionut Nae Musetoiu - completare Formularul nr. 3.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 4.In conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.7. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent - completare Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012)., Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 500.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea, Lista privind subcontractantii;, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in prestarea de astfel de servicii, prin prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.Prestatorul trebuie sa dovedeasca participarea in ultimii 3 ani la derularea cel putin a unui contract in valoare de minimum 200.000 lei care a implicat elaborarea de studii in domeniul protec?iei mediului cu accent pe industria miniera sau reconstruc?ia ecologica a siturilor contaminate., Declaratie de disponibilitate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate, a carui implicare este justificata in derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ., Informatii privind sustinatorul., CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune depersonal calificatin masura sa indeplineasca activitatileprevazute in caietul de sarcini.Prestatorul va asigura experti cu experienta, in vederea realizarii activitatilor la un nivel de calitate corespunzator. Prestatorul va nominaliza doar experti care vor dovedi competenta si experienta necesare pentru realizarea obiectivelor proiectului.Tot personalul implicat in derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie in masura sa indeplineasca cerintele impuse de autoritatea contractanta prin caietul de sarcini si sa fie certificat/autorizat din punct de vedere al calitatii si profesional.
Prestatorul trebuie sa aiba in componenta cumulativ cel putin cate un specialist in: a. inginerie miniera;
b. prelevarea ?i analizarea probelor de substan?e/de?euri periculoase;
c. managementul riscului, inclusiv managementul riscului de mediu;
d. in domeniul construc?iilor ( inginer constructor);
e. inginerie chimica si mediu (geologie, sol, apa, biodiversitate).Toti membri echipei de lucru trebuie sa fie absolventi de studii superioare in domenii relevante ale proiectului. Certificat ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 12:50