Achizitie publica - servicii de cercetare pentru elaborarea studiului cu tema ?Raport de mediu elaborat in cadrul procedurii de evaluare de mediu pentru planuri si programe aplicata Planului National de Tranzitie pentru instalatiile de ardere aflate sub incidenta prevederilo
Detaliu pentru invitatia numarul 347281
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347281/23.05.2013
Denumire contract: servicii de cercetare pentru elaborarea studiului cu tema ?Raport de mediu elaborat in cadrul procedurii de evaluare de mediu pentru planuri si programe aplicata Planului National de Tranzitie pentru instalatiile de ardere aflate sub incidenta prevederilor capitolului III din Directiva 2010/75/UE, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1076/2004, cu modificarile si completarile ulterioare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Sebastian Tanase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Sebastian Tanase
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetare pentru elaborarea studiului cu tema ?Raport de mediu elaborat in cadrul procedurii de evaluare de mediu pentru planuri si programe aplicata Planului National de Tranzitie pentru instalatiile de ardere aflate sub incidenta prevederilor capitolului III din Directiva 2010/75/UE, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1076/2004, cu modificarile si completarile ulterioare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului cu tema ?Raport de mediu elaborat in cadrul procedurii de evaluare de mediu pentru planuri si programe aplicata Planului National de Tranzitie pentru instalatiile de ardere aflate sub incidenta prevederilor capitolului III din Directiva 2010/75/UE, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1076/2004, cu modificarile si completarile ulterioare?
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 2.419, 35 lei, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 alin (a), iar perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, si CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului suma de 1.209, 67 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16 (dupa caz). Atentie: In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei, echivalenta lei/valuta va fi efecrtuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul nr. 1.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii criteriiilor de calificare si selectie.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.4. Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice: Rovana Plumb-Ministru; Lucia Ana Varga-Ministru delegat; Dumitru Elena-Secretar de stat; Marius Nica-Secretar general; Dragos Ionut Banescu-Secretar General Adjunct; Speranta Georgeta Munteanu-Director General, Loredana Hristodorescu-Director General, Carmen Florentina Tinta-Director General;Sebastian Tanase-Sef Serviciu -completare Formularul nr. 3.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 4.In conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.7. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent - completare Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Prestatorul trebuie sa faca dovada faptului ca este inscris in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului ca elaborator de rapoarte de mediu, conform Ordinului ministrului mediului nr. 1026/2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 562 din 12 august 2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 241.935, 48 lei, Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)prin prezentarea bilanturilor contabile.Pentru anul financiar 2012, AC, accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinatorul, Lista privind subcontractantii, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, Prestatorul trebuie sa prezinte cel putin un document prin care sa faca dovada realizarii in ultimii 5 ani a unor servicii similare in valoare cumulata de minimum 100.000 lei, servicii pentru un plan/ program pentru care autoritatea de mediu competenta a luat decizia emiterii avizului de mediu.Prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Prestatorul trebuie sa faca dovada faptului ca cel pu?in una dintre persoanele responsabile pentru elaborarea Raportului de mediu, este fie absolvent de studii superioare de specialitate in domeniul energetic fie a desfasurat activitate de min. 3 ani in domeniul energetic, fie a participat la elaborareacel putin a unui raport de mediu pentru planuri/programe/strategii in domeniul energetic.Prezentare Cv-uri persoane responsabile pentru elaborarea Raportului de mediu Certificat ISO 14001 sau echivalent, Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 17:50