Achizitie publica - servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind modalitatile de promovare la nivel national a sistemului UE de management de mediu si audit (EMAS) si de incurajare a participarii voluntare a organizatiilor in cadrul EMAS conform legislatiei euro
Detaliu pentru invitatia numarul 338675
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338675/02.11.2012
Denumire contract: servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind modalitatile de promovare la nivel national a sistemului UE de management de mediu si audit (EMAS) si de incurajare a participarii voluntare a organizatiilor in cadrul EMAS conform legislatiei europene in domeniul EMAS si a schemei comunitare de acordare a etichetei UE ecologice, asumate prin preluarea Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului(CE)nr.66/2010 din 25 noiembrie 2009 privind eticheta ecologica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind modalitatile de promovare la nivel national a sistemului UE de management de mediu si audit (EMAS) si de incurajare a participarii voluntare a organizatiilor in cadrul EMAS conform legislatiei europene in domeniul EMAS si a schemei comunitare de acordare a etichetei UE ecologice, asumate prin preluarea Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului(CE)nr.66/2010 din 25 noiembrie 2009 privind eticheta ecologica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de cercetare pentru elaborarea studiului privind modalitatile de promovare la nivel national a sistemului UE de management de mediu si audit (EMAS) si de incurajare a participarii voluntare a organizatiilor in cadrul EMAS conform legislatiei europene in domeniul EMAS si a schemei comunitare de acordare a etichetei UE ecologice, asumate prin preluarea Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului(CE)nr.66/2010 din 25 noiembrie 2009 privind eticheta ecologica
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 4.838, 7 lei, reprezentand un procent de2% din valoarea estimata fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.15. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.
Garantie de buna executie
garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractuluifara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2).Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1.b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Mircea POPA - Secretar General, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director General, Luminita MACLAVA-Director General , Speranta MUNTEANU-Director General Adjunct, Octavian Patrascu- Director.d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4.e) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 5, In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: originalsau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, 2) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune de personal calificat in masura sa indeplineasca activitatile prevazute in caietul de sarcini.Se vor prezenta copii dupa diplomele universitare in domeniile relevante pentru realizarea contractului de servicii (studii in domeniul tehnic, marketing, comunicare, IT);Se va face dovada capersonalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii are experienta indomeniile: - Organizarea de seminarii;
- Realizare pagini web;
- Creatie si grafica publicitara, 3) Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului, 4) O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au implicat activitati de organizare de evenimente, promovare cu elaborarea/achizitionarea de materiale si articole promotionale, realizare de pagini de internet, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, 5) Experienta similara. Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 241.935 lei., 6) Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)., 7) Informatii privind asocierea(daca este cazul)., 8) Informatii privind sustinatorul(daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 10:03