Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de Dezvoltare Experimentala


Detaliu pentru invitatia numarul 345266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTM
Numar invitatie: 345266/15.04.2013
Denumire contract: servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de Dezvoltare Experimentala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTMCod fiscal: RO 930, Adresa: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.30.68, Fax: 021.252.34.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021631, telefon: +40 212523068, fax: +40 212523437, persoana de contact: Gheorghe Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de Dezvoltare Experimentala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de Dezvoltare Experimentala
II.1.6) CPV: 73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 998 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : LOT 1- 522 lei ; LOT 2- 258 leiGarantia de participare se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expers ca se constituie pentru procedura ce face obiectulprezentei cereri de oferta-virament prin ordin de plata RO23RNCB0073049977150001- BCR Sucursala sector 2-sau plata cu numerar la caseria INCDMTM-din SOS.Pantelimon nr.6-8 sector 2 BucurestiValabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei, echivalenta lei/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul de formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)din capitolul de formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se completeaza formularexistent in sectiunea formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare), formularul va fi prezentat si de tertul sustinator5.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul localAceste certificate trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.6.Declaratie pe propriea raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care suntsot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69ยน-OUG 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutie implicate in procedura de atribuire: Prof.Univ.Dr.Ing. Gheorghe Gheorghe; Dr. Ec.Maria Marian; Teodora Cecilia Dima; Ana Maria Cristina Ghiteanu, Ing. Alexandru Moldovanu, Dr.ing. Mihai Margaritescu, Dr.ing. Florin Liviu Izvoranu, Ing. Cristian Draghescu, Ing. Ioan Lata 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, inoriginal/copie legalizata/ sau copie semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care , ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011din care sa rezulte exercitiul financiar , vizat de catre organele fiscale in drept.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Delaratie privind lista principalelor servicii de cercetarein ultimii 3 ani - o lista a principalelor serviciisimilare in ultimii 3 ani .Cerinta minima: experienta similara in evaluarea si modelarea hidrodinamicii curgerilor in albii si lacuri de acumularePrezentare minim 1 contract similar2.Declaratie privind personalulresponsabil pentru prestarea serviciilor ; o lista a principalelor persoaneCerinta minima: nivelul de experienta minima necesar solicitat este: Recomandare pentru , ,Responsabil lucrare?: Expert calificat de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice pentru evaluarea barajelor sau expert in cadrul Comitetului Tehnic Roman al Marilor Baraje (CROMB) sau expert in cadrul Comisiei Internationale a Marilor Baraje (INCOLD) sau echivalent: experienta 3 ani.Inginer constructii, sau hidrotehnica, sau instaltii, sau echivalent: experienta 3 ani.Se vor prezenta in faza de ofertare CV -urile persoanelor responsabile, iar ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV autoritatea contractanta va solicita operatorului economic calasat pe primul loc orice alte documente doveditoare.3.Declaratie privind posibilitatea asigurariiunui software de modelare 3D a hidrodinamicii curgerilor in albii si lacuri da baraj (se completeaza formularul existent in sectiunea formulare)Declaratia trebuie insotita si de documente prin care se face dovada disponibilitatii - sau procurarii pe perioada efectuarii serviciuluiprin inchiriere sau altemijloace echivalente - a unui software pentru modelarea 3D a hidrodinamicii curgerilor in albii si lacuri de acumulare. Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul econonic este in curs de certificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele de mai sus vor trebui indeplinite de fiecare asociat in parte.Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer