Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CERCETARE SOCIALA cu privire la: Imbunatatire capacitate centre de informare profesionala pentru furnizare servicii de calitate, dezvoltare si actualizare baze de date privind cererea si oferta de forta de munca;precum si dezvoltarea si extind


Detaliu pentru invitatia numarul 337454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SATU MARE
Numar invitatie: 337454/16.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE CERCETARE SOCIALA cu privire la: Imbunatatire capacitate centre de informare profesionala pentru furnizare servicii de calitate, dezvoltare si actualizare baze de date privind cererea si oferta de forta de munca;precum si dezvoltarea si extinderea mecanismelor de colectare si prelucrare a informatilor privindPiata Muncii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SATU MARECod fiscal: 11341313, Adresa: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Telefon: 0261-770238, Fax: 0261-770237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Romania, cod postal: 440091, telefon: +40 261770237, fax: +40 261770238, persoana de contact: ROGOJAN ANA, TOMA MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.I.GHICA, NR.36, Satu Mare, Romania, cod postal: 440091, telefon: +40 261770237, fax: +40 261770238,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CERCETARE SOCIALA cu privire la: Imbunatatire capacitate centre de informare profesionala pentru furnizare servicii de calitate, dezvoltare si actualizare baze de date privind cererea si oferta de forta de munca;precum si dezvoltarea si extinderea mecanismelor de colectare si prelucrare a informatilor privindPiata Muncii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica elaborarea unui servicii de cercetare sociala privire la : Imbunatatire capacitate centre de informare profesionala pentru furnizare servicii de calitate, dezvoltare si actualizare baze de date privind cererea si oferta de forta de munca;precum si dezvoltarea si extinderea mecanismelor de colectare si prelucrare a informatilor privind Piata Muncii. Studiul de cercetare se va baza pe : a) Capacitate crescuta a SPO centrele de informare si consiliere de a furniza servicii de calitate;b) Baze date actualizate pentru cerere si oferta forta de munca realizate prin extindere si aplicare mecanisme moderne de colectare si prelucrare informatii de pe piata muncii;c) pilotare si evaluare concept nou organizare BD, asistare?on-the-job training? SPO-2 regiuni;d) Evaluarea modelului pilotat.
II.1.6) CPV: 79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 8.560 lei2.Perioda de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Modul de constituire: Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original la sediul Autoritatii Contractante ? formularul 16 sau prin virament in contul deschis la Trezoreria Satu Mare, RO61TREZ5465005XXX000175, cu prezentarea unei copii a OP confirmat de banca, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie-5% din valoarea fara TVA a contractului2.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulter., sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari?Formularul 17, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, daca partile convin, in conf.cu prevederile art.90 alin (3)din HG nr.925/2006 si a prev.din HG nr.1045/2011 sau prin ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Satu Mare, RO61TREZ5465005XXX000175, fiind transmisa o copie a OP confirmat de banca.Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la semnarea de catre ambele parti a contractului.IMM pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?Cerinta nr. 1Declaratii privind calitatea de participant la procedura Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formularul 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularul 5NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - formular 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Director executiv Tilibasa Gheorghe2. Director executiv adjunct Variu Floare Veronica3. Sef serviciuPop Gabriela Tatiana4. Sef serviciuTucu Radian Stefan5. Rogojan Ana6. Tiution Ioan7. Dod Adrian Eugen8. Sanislai Ursu SorinIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) a documentelor de mai jos: 1. Prezentarea formularului 2B si 2C - pentru tert sustinator, daca este cazul;2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare. A. Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataIn cazul ofertantilor persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste si ca persoana semnatara este autorizata: 1. Hotararea judecatoreasca de infiintare a persoanei juridice fara scop patrimonial ? copie conforma cu originalul, semnata si stampilata.2. Documente statutare: Actul constitutiv si Statutul cu modificarile la zi (incluzand si Actele aditionale si hotararile judecatoresti - incheierile de sedinta) ? copie conforma cu originalul, semnata si stampilata.Extras actualizat din Registrul asociatiilor si fundatiilor de pe langa instanta competenta sau Certificat emis de instanta competenta, care sa ateste numarul de inregistrare al organizatiei si situatia juridica a acesteia.In cazul ofertantului clasat pe locul intai va prezenta o declaratie scrisa prin care se obliga sa se inregistreze/sa fie inregistrat ca operator de date cu caracter personal in Registrul de evidenta a prelucrarii de date cu caracter personal, tinut de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in scopul prelucrarii de date din prezenta cercetare, conform prevederilorLegii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (publicata in Monitorul Oficial nr. 790 din 12 decembrie 2001)B. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Informatii privind situatia economico-financiara, Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate la organele competente, in conditiile art.185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Cerinta nr.3Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011, a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 900.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari etc., Cerinta nr. 2Ofertantul (operator economic sau toti membrii asocierii) trebuie sa prezinte dovada faptului ca a prestat servicii in domeniul elaborarii de studii/cercetari/strategii in cadrul a maxim doua contracte, la careparticiparea cumulata a acestora sa fie de cel putin 250.000 lei fara TVA (echivalentul in moneda contractelor)., Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la personalul solicitat pentru indeplinirea contractuluiOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de o echipa deminim 5 experti cheie: Team leader;Expert cheie masuri de ocupare;Expert cheie instrumente informare si consiliere profesionala;Expert cheie baze de date(2 persoane);In plus fata de aceste cerinte individuale, echipa trebuie sa indeplineasca in mod cumulat urmatoarele cerinte necesare pentru a raspunde cerintelor din caietul de sarcini: experienta profesionala in domeniul activitatilor de cercetare care includ utilizarea de analize economice, sociale si modele econometrice;experienta profesionala in evaluare de impact la nivel de masuri/politici/programe;experienta profesionala in monitorizare de proiecte/politici/strategii in domeniul dezvoltarii resurselor umane., Cerinta nr.4Team leader trebuie sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati? studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;? experienta profesionala generala de minim 5 ani;? experienta specifica in calitate de manager de proiect in minim 1 proiect/contract de dezvoltarea resurselor umane sau de sprijinire a dezvoltarii economice si sociale la nivel local/regional., Cerinta nr.5Expert cheie masuri de ocupare trebuie sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economic/stiinte sociale/stiinte politice;?experienta profesionala generala de minim 5 ani;?experienta profesionala in dezvoltarea de planuri/programe/strategii de ocupare la nivel regional/national in pozitie de lider de echipa/manager de proiect/expert cheie., Cerinta nr.6Expert cheie instrumente informare si consiliere profesionala trebuie sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati? studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economice/stiinte sociale/stiinte politice;? experienta profesionala generala de minim 5 ani;? experienta profesionala in domeniul dezvoltarii de studii/strategii/proiecte in domeniul activitatilor de informare si consilere profesionala/in pozitie de lider de echipa/manager de proiect/expert cheie., Cerinta nr.7Expert cheie dezvoltare ?i gestionare baze de date(2 persoane) trebuie sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati?studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economic/informatica(IT);?experienta profesionala generala de minim 5 ani;?experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul dezvoltarii si gestionarii bazelor de date;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate suplimentar-algoritm de calcul se va vedea la pct.VI.3
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
30
Descriere: se vor contabiliza toate recomanda?rile s¸i strategiile pentru minimizarea / eliminarea riscurilor relevante-algoritm de calcul se va vedea la pct.VI.3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine online sau pe suport de hartie de catre orice operator economic, de la sediul autoritatii contractante, in urma unei solicitari in acest sens.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer