Achizitie publica - Servicii de certificare a Sistemului de Management al Calitatii
Detaliu pentru invitatia numarul 178869
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 427410
Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021/2007408(496, 404, 410, 409)
Fax: 021/2007411
Denumire invitatie: Servicii de certificare a Sistemului de Management al Calitatii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79212300-6 - Servicii de auditare legala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de certificare a Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu standartul SR EN ISO 9001:2001 pentru Sucursala Casa de Expeditii
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 22.10.2008 11:53
Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2008 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: CN Posta Romana SA, B-dul Dacia, parter, etj.3-11, nr.140, sector 2, Bucuresti, tel: 021/2007401, fax: 021/2007411, persoana de contact: Monica Craciunel
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri, Piata Presei Libere, nr. 1 , sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind: eligibilitatea, neincadrarea in art. 181, Certif ce atesta plata taxelor si impozitelor catre bugetul local;Certificatul ce atesta plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat;Certificat emis de Oficiul Comertului de pe langa tribunalul teritorial;Certificat de cazier fiscal, ultimul bilant contabil, lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, 2 recomandari, declaratie privinders de care dispune pt asigurarea controlului calitatii, studii, pregatire, calificare pers, CV-uri, efectivele medii anuale ale pers angajat si conducere in ultimii 3 ani, proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;Declaratie privind respectarea conditiilor demunca si protectia muncii;Dovada acreditarii RENAR pt servicii de certificare a ISO 9001:2001 si acreditare internationala.ISO 9001.
CN Posta Romana SA, B-dul Dacia, parter, etj.3-11, nr.140, sector 2, Bucuresti, tel: 021/2007401, fax: 021/2007411, persoana de contact: Monica Craciunel