Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Certificare/recertificare a Sistemelor de Management de Mediu (SMM) respectiv Sanatate si Securitate Ocupationala (SMSSO), inclusiv auditurile anuale si auditurile in vederea inregistrarii in Sistemul Comunitar de Management si Audit (EMAS), a


Detaliu pentru invitatia numarul 343325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 343325/28.02.2013
Denumire contract: Servicii de Certificare/recertificare a Sistemelor de Management de Mediu (SMM) respectiv Sanatate si Securitate Ocupationala (SMSSO), inclusiv auditurile anuale si auditurile in vederea inregistrarii in Sistemul Comunitar de Management si Audit (EMAS), ale SNN S.A. -Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona nr.65, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038269, fax: +40 212031315, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Nationala Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Certificare/recertificare a Sistemelor de Management de Mediu (SMM) respectiv Sanatate si Securitate Ocupationala (SMSSO), inclusiv auditurile anuale si auditurile in vederea inregistrarii in Sistemul Comunitar de Management si Audit (EMAS), ale SNN S.A. -Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Certificare/recertificare a Sistemelor de Management de Mediu (SMM) respectiv Sanatate si Securitate Ocupationala (SMSSO), inclusiv auditurile anuale si auditurile in vederea inregistrarii in Sistemul Comunitar de Management si Audit (EMAS), ale SNN S.A. -Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti
II.1.6) CPV: 79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.360 Lei.Perioada de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor indicata in anuntul de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.a. (in original).Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro).Contul bancar al S.N. Nuclearelectrica S.A. este: - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1 ? III.1.1.a).5, dupa caz.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art. 278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) este: 1.180 lei.
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu art. 89 din OUG 925/2006, actualizata.2.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.3.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la la Trezorerie conform art. 90 alin. 3) din HG 925/2006 actualizata. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.4.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.a).1 ? III.1.1.a).5, dupa caz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.1 de catre Ofertant si se depune in original.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006La declaratie se vor anexa: - pentru persoane juridice/fizice romane: ¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- pentru persoane juridice / fizice straine: ¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana.Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.2 de catre Ofertant si se depune in original.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit a), c¹) si d) din OUG 34/2006.c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.3 de catre Ofertant si dupa caz: de catre Ofertantii asociati, si se depune in original.4) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 actualizata, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.4 si se depune in original.Declaratie pe propria raspundere a Ofertantului si dupa caz: a Ofertantului asociat / Subcontractantului / Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Director General ? Dumitru Dina cu inlocuitorul sau Mircea Metes;Director Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan Gheorghievici, Sef Departament Achizitii? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana Banea, Comisia de evaluare: Marius - Mihail Marcuta, Ancuta Chitoiu, Ionut Zaharov, Irina Florenta Mihai, Tibi Ivana, Paul Rusu.5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a.5 si se depune in original.Note: In cazul depunerii unei candidaturi/oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1. Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele Operatorului economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in domeniul proceduriiVor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniul de activitate prestarea de servicii ce fac obiectul achizitiei.a) pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului, prin care se confirma inregistrarea precum si faptul ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate al prestarea serviciilor ofertate.Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune.b) pentru persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii pivind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicia, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.2. Ofertantii trebui sa fie acreditati la nivel national pentru certificarea SMM si SMSSO, de catre organismul national de acreditare (RENAR), in conformitate cu Standardele de referinta pentru SMM SI SMSSO pentru domeniile: -?producere de energie electrica si termica utilizand surse nucleare si activitati suport si conexe?;
-?prelucrare combustibil nuclear si activitati suport si conexe?;3. Ofertantii trebui sa fie acreditati ca verificator de mediu EMAS, de catre organismul national de acreditare (RENAR), in conformitate cu Standardele de referinta pentru domeniile: -?producere de energie electrica si termica utilizand surse nucleare si activitati suport si conexe;
-?prelucrare combustibil nuclear si activitati suport si conexe?;Modalitatea de indeplinirePentru dovedirea indeplinirii cerintelor de la pct. 2 si 3, ofertantii vor depune copii semnate si stampilate pe fiecare pagina, avand mentiunea ?conform cu originalul?, ale urmatoarelor documente: - certificari RENAR care-i atesta calitatea de organism de certificare;
- certificari RENAR care-i atesta calitatea de evaluator /auditor EMAS.4. Ofertantii vor face dovada ca certificarile prezentate sunt recunoscute si la nivel international ca urmare a parteneriatelor intre organismele similare Europene sau internationale;Modalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta o copie a documentului care atesta aceste parteneriate, semnata si stampilata pe fiecare pagina, avand mentiunea ?conform cu originalul?5. Ofertantii au obligatia sa mentina acreditarile valabile pe toata perioada de prestare a serviciului.In acest sensfiecare ofertant vaprezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca, in cazul in care va fi desemnat castigator va respecta aceasta obligatie.Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.b. de catre Ofertant si, dupa caz, de catre Ofertantii asociati, si se depune in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Raportarea contabila semestriala pentru semestrul I al anului 2012 si dovada depunerii acesteia la Unitatea Teritoriala a Ministerului Finantelor Publice., 2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani a Ofertantului/Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.Se accepta ofertanti/ofertanti asociati ori terti sustinatori care au cifra medie de afaceri in domeniul de activitateminim 236.000 lei., Oferta comuna(Situatia economica si financiara)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a) Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani in domeniul energetic. Valoarea insumata a contractelor trebuie sa fie cel putin egala cu 118.000 lei fara TVA.Lista solicitata, va cuprinde doar acei beneficiari ai serviciilor de certificare, care detin Autorizatii de Mediu (efectueaza activitati cu cerinte de detinere a autorizatiei de mediu). Totodata se va mentiona daca autorizatiile respective au program de conformare, impus in perioada de certificare.b) Anexat listei se vor prezenta chestionare de evaluare a satisfactiei clientului, completate, semnate si stampilate de labeneficiarii de servicii similare celor ce fac obiectul Caietului de sarcini, prin care se confirma prestarile din lista.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul., 2. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitate.Ofertantul va prezenta documente / informatii care sa demonstreze o calificare tehnica superioara in specialitatile / domeniile de activitate ale autoritatii contractante si CV-uri intocmite conform modelului european, pentru personalul de specialitate, implicat in domeniul certificarilor care fac obiectul contractului.Anexat fiecarui CV se vor atasa copii ale actelor de studii si copiile certificatelor de auditor., 3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze, Oferta comuna(Capacitatea tehnica si profesionala)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer