Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER


Detaliu pentru invitatia numarul 342978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ADMINISTRATIA PIETELOR SI TARGURILOR SA BRAILA
Numar invitatie: 342978/21.02.2013
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARESI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ADMINISTRATIA PIETELOR SI TARGURILOR SA BRAILACod fiscal: RO 27338691, Adresa: Braila, Sos.Baldovinesti, Nr.20, Braila, Telefon: 0239615498, Fax: 0239615499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romania, Braila, Sos.Baldovinesti, Nr.20, cod postal: 810175, telefon: +40 0239615498, fax: +40 0239615499, persoana de contact: Curca Doinita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Soseaua Baldovinesti, nr.20, cod postal: 810175, telefon: +40 0239615498, fax: +40 0239615499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARESI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE COLECTARESI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJERAchizitionarea serviciului de colectare si transport gunoi menajer in cantitate de 7200mccu posibilitatea suplimentarii cantitatii, conform art.6(3) din HG nr.925/2006, cu inca 2400mc adica total 9600 mc.Cantitatea minima = 7200 mc.Cantitatea maxima = 9600 mc.Valoarea estimata fara suplimentari fara TVA :180000 lei¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Valoarea estimata cu suplimentari fara TVA :240000 leiValoarea minima estimata reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine valoarea incluzand posibilele suplimentari.Optiuni: Cu posib. de prelung. a duratei contractului initial conform art.6, alin.(3) din H.G.925/2006
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 - 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este 3600 lei(= 2% din valoarea minimina estimata a contractului conform art.43^1OUG 34/2006)pentru garantiile de participare depuse in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Per. de valab. a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: -scrisoare de garantie bancara Formular 07 ?Sectiunea -Formulare- ordin de plata in contul autoritatii contractante?RO75RZBR0000060012935157-lichiditati depuse la casieria autoritatii contractanteDovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata obligatoriu in original cel mai tarziu la data si ora stabilita. pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare.Garantia de participare la licitatie este irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituite garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) in urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma in cuatum de 1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 10 % din valoarea contractului si poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa pe perioada derularii contractului si care devine anexa la contractul de servicii sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile lunare.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie i documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui- autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.- autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la expirarea contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului A din sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului B din sectiunea Formulare;Cerinta nr.3Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala, in copie leglizata, sau in original ori in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiesa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- neprezentarea acestui document duce la descalificarea participantului.- Cerinta nr.4Certificat de atestare fiscala - se va prezenta certificatul de atestare fiscala, in copie legalizata, , sau in original ori in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul privind achitareaimpozitelor si taxelor locale din care sa reiesa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
- neprezentarea acestui certificat duce la descalificarea participantuluiCerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului D din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui formular completat duce la descalificarea participantului.Cerinta nr.6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la prevederile art.69^1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului E din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui formulart completat duce la descalificarea participantului.Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul SC APT SA: ing.Balan Costel Danut-Director General;ec.Vranceanu Magdalena-Director Operatiuni Economico Financiare- membru comisie de evaluare ; jurist Dragut Meluta- Director Administrativ;ec.Constantin Silvia- Sef serviu financiar contabil- membru comisie de evaluare; ing.Mustata Florin- Birou investitii - membru comisie de evaluare; ref.Curca Doinita - Birou achizitii - membru comisie de evaluare;cons.juridic Ceafalau Oana Roxana- membru comisie de evaluare;ing.Teodoru Daniela- Birou control intern - membru supleant comisie de evaluare;ing.Tanase George ? Sef Serviciu Tehnic- membru supleant comisie de evaluare;cons.juridic Jarca Iulia- membru supleant comisie de evaluare.Cerinta nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularul 05 din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui certificat completat duce la descalificarea participantului Cerinta nr. 1Certificat constatator. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala., in original sau in copie legalizata, ori in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.- informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reala/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Licenta emisa de A.N.R.S.C. -Licenta emisa de A.N.R.S.C.pentru serviciile de tipul celor solicitate de autoritatea contractanta conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr.51/2006 valabila la data limita de depunere a ofertei in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabil, Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economica si financiara-Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- se va prezenta lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, (Formularul C) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
-, Cerinta nr. 2Se vor prezenta informatii referitoare la informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
- declaratie care va contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluineprezentarea acestei liste precum si prezentarea incompleta a acesteia, duce la descalificarea participantului., Cerinta nr.3Declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
-se va prezenta lista utilajelor de care dispun pentru efectuarea corespunzatoare a prestatiei printr-o declaratie pe proprie raspundere, completata in conformitate cu Formularul F din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer