Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare , transport si de eliminare deseuri spitalicesti


Detaliu pentru invitatia numarul 321965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 321965/19.03.2012
Denumire contract: Servicii de colectare , transport si de eliminare deseuri spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Mihail Kogalniceanu nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare , transport si de eliminare deseuri spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciide colectare, de transport si de eliminare deseuri spitalicesti, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de : LOT 1= 1760 leiLOT 2 = 88 leiLot 3= 8 leiLot 4= 45 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare: orice forma prevazuta de lege .Cont: RO78TREZ6565006XXX004154 (pentru garantie de participare)- Autoritatea contractanta are dreptul de retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se solicita completare Formular 1, dinSectiunea Formulare +Model contract2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 se solicita completare Formular 2din Sectiunea Formulare +Model contract, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ord ANRMAP nr.314/12.10.2010-se solicita completare Formular 3. din Sectiunea Formulare +Model contract;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)- se solicita completare formular 4 dinSectiunea Formulare +Model contract( persoanele ce detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite Dr. Dascalu Gheorghe, Director Fin-contabil ec Sorescu Neculai, presedintele comisiei de evaluare Ec. Dumitrascu Daniela, Ec.Tiplea Constantina, Gatu Constantin) 1.Certificatconstatator emis de oficiul registrului comertului, care sa dovedeasaca minimum inregistarea urmatoarelor coduri CAEN sau echivalentul acestora in noua codificare: 3812- Colectarea deseurilor periculoase4941- Transporturi rutiere demarfurioriginalsau copie semnata si stampilata de reprezentanul legal cu mentiunea?Conform cu originalul"2. Autorizatia de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea pentruactivitatea transport deseuri periculoase, copie semnata si stampilata de reprezentanul legal cu mentiunea?Conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie de mediu, pentru instalatia de eliminare, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza careia se afla aceasta instalatie, ,2.Certificat ADR pentru conducatorii de autovehiculecare transporta marfuri periculoase, eliberat deARR, 3.Licenta de transport marfuri periculoase in conditiile stabilite de Regulamentul Consiliului CEE 881/1992 SAUDeclaratiepe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina Licenta de transportpana la data de incheiere a contractului, 4.Declaratie privind lista principalelor prestarii servicii in ultimii 3 ani;, 5.Declaratie privind utilajele, instalatiile., echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;, 6. Referat tehnic eliberat de Institutul de Sanatate Publica din care sa rezulte ca masina folositala transportul deseurilor medicale este in conformitate cu Ordinul 219/2002, HG 1061/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer