Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI DE PE RAZA MUNICIPIULUI SEBES


Detaliu pentru invitatia numarul 346905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBES
Numar invitatie: 346905/17.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI DE PE RAZA MUNICIPIULUI SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBESCod fiscal: R 16029704, Adresa: SEBES, jua. ALBA, str. DEPOZITELOR nr.2A, Sebes, Telefon: 0258730148, Fax: 0258730148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEBES, jua. ALBA, str. VIILORnr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148, persoana de contact: TEBAN ANDREIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEBES, jua. ALBA, str. VIILORnr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI DE PE RAZA MUNICIPIULUI SEBES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata minima , este valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care sevor elabora si evaluaofertele si este de 70000 lei , pana la 31.12.2013, valoarea estimata maxima, ce include si valoareaeventualele suplimentari, este de 72767 lei.Se vor executa urmatoarele :1. preluarea din puncte fixesi transportul deseurilor de urmatoarele tipuri: ? deseuri rezultate in urma curateniei stradale provenite din activitati cotidiene ale populatiei , din depunerea de substanta solid provenita din atmosfera , de la spatiile verzi? deseuri provenite in urma curateniei in pieteleagroalimentare2. preluarea la solicitarea autoritatii contractante de deseuride pe domeniul public rezultate in urmademolarilor;3.ridicarea de doua ori pe an , respectiv primavara si toamna , a deseurilorvegetale de pe raza municipiului Sebes, la solicitarera autoritatii contractante.4. preluarea la solicitarea autoritatii contractante a deseurilor colectate selectiv de la sediul acesteia;Optiuni: contractul poate fi prelungit cu 4 lun i conform art. 6 din HG 925/2006 .
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 - 72, 767 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
IN CUANTUM DE 1400leiSe poate constitui prin : ? virament bancar in contul : RO 82 TREZ 0055006XXX 000697 Trezoreria Sebes, cod fiscal RO 16029704? printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintainoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta .Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Operatorul are obligatia de a face dovadadepunerii garantiei de participare, pana la ora deschiderii ofertelor .Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propriaraspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare(completare formular nr.14B)In cazul unei contestatii respinse de Consiliu autoritatea contractanta va retinecontestatoruluidin garantia de participare , in raport cuvaloarea estimata a contractului suma de 700 lei conf. art. 278^1 din OUG 34/2006 . Pentru garantiile de participare exprimate in alta moneda: data la care se face echivalenta lei/alta valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, curs BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.5.Cerinta nr. 2 Participarea la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - completare formular nr.2ACerinta nr. 3 Declaratii privind eligibilitatea - Conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006 , completare formular nr.1Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. nr. 34/2006completare formular nr.2 ? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr .34/2006 ? Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman ( datorii la bugetul consolidat general ) sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Toate certificatele trebuie se vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ? comform cu originalul ? In cazul unei asocieri fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente . NOTA: operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarii sociale catre bugetul general consolidat si plata taxelor si impozitelor locale, si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu vor fi exclusi din proceduraCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea inprevederile art 69^1formular nr 4 A. - ofertantul/candidatul, ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul conduceri autoritatii contractante , sau are actionari ori asociati personae care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gr. al IV inclusive sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractnte ( DIRECTOR SPAP MARIUS ARDELEAN, SEF BIROU CONTABILITATE ? LIGIA TODOR , MUNTIU IOAN , TEBAN ANDREIA, MUNTEANU DANIEL, CISMASIU IOSIF, MARIA MATEI , PINTEA ALEXANDRINA este exclus din procedura de atribuire , si va fi complectatainclusiv de subcontractant, respectiv tert sustinator , daca este cazul . Certificat constatatoremis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in copie .Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romanaLicenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitarede Utilitati Publice (in baza Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr.51/2006, pentru activitatea de colectare si transport a deseurilormenajere).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani ? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 140.000 lei (fara T.V.A.)Pentru unitatile economice infiintate in ultimi 3 ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR, An/curs valutar de schimb mediu anual lei/euro: 2010-4, 2099, 2011-4, 2379, 2012- 4, 4560Poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Cand ofertantul isi demonstreazasituatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia deterninari excluderii dinprocedura de atribuire conform art 180, art.181, lit a), c)c^1)d)si art.69^1 din OUG 34/2006 . Cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselortuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE REFEDRITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONSLULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII3 ANI ., Informatii privind echipamentele tehnice ? Declaratie referitoare lautilaje proprii sau inchiriate, de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de servicii Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract p[e care o realizeaza ., Standarde de protectie a mediuluiSREN ISO 14001Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management demediu conform conditiilor din standardul, SREN ISO 14001 certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract p[e care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer