Achizitie publica - Servicii de colectare a deseurilor menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 346243
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346243/07.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: +40 269217779, Fax: +40 269217779
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269217779, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269217779
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilele apartinand Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu: B.dul Victoriei nr. 8-10 de la urmatoarele adrese: B.dul Victoriei nr 31 camin 1 si 2, B.dul Victoriei nr. 31 camin 3, B.dul Victoriei nr. 5-7, B.dul Victoriei nr. 40, Str. Calea Dumbravii nr.17, Str. Calea Dumbravii nr. 34, Str. Lucian Blaga nr. 2A, Str. Dr. Ion Ratiu nr. 7- 9, Str. Brutarilor nr. 1 ? 3, Str. Centumvirilor nr. 6, Str. C Negri, nr 7, Str. Banatului nr. 6, Str. Rennes nr.2, Str. Semaforului, nr.7, Str. Pedagogilor nr. 7, Str. Vasile Aaron NR. 14, Str. Principala f.n.-Paltinis, Str. Prof. Aurel Decei, nr. 2.
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6 000 lei, respectiv 3 000 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 3 000 RON.Se poate constitui garantia de participare si in valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantum - 5% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Completarea si prezentarea formularului ?A? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006: Completarea si prezentarea formularului ?B? disponibil lasectiunea ?FORMULARE?- Declaratie privind participarea cu oferta independenta: Completarea si prezentarea formularului ?C? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completarea si prezentarea formularului ?D? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?- Declaratie privind inexistenta conflictului de interese: Completarea si prezentarea formularului ?E? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?.Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Rector - Bondrea Ioan, Prorector responsabil strategie organizationala si financiara - Ilie Livia Puia, Director general administrativ - Motoc Vasile, Director financiar-contabilitate - Puia Maria Cristina, Consilier juridic - Trif Angela.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre Bugetul Consolidat si catre bugetele localeemise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul".Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident-traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011, Fisa de informatii generale - cifra globala de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele specializate in transportul deseurilor menajere (autocompactoare), Licenta ANRSC - Serviciul Public de Salubrizare a localitatilor, minim clasa a II-aPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 10:40