Achizitie publica - Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare
Detaliu pentru invitatia numarul 323197
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323197/02.04.2012
Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)Cod fiscal: 2614228, Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Telefon: 252001, Fax: 252448
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Romania, cod postal: 617325, telefon: +40 0233252001, fax: +40 0233252001, persoana de contact: ELENA BUTUNOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Pipirig, strada Ion Creanga nr.4, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare din comuna Pipirig
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 lei.Garantia de participare se prezinta in original la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare : - prin ordin de plata in contul RO84TREZ4935006XXX000087 deschis la Trezoreria Tirgu Neamt, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.- numerar la casieria primarieiIn cazul unei contestatii depuse si respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 900 lei, conform art.278' din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca fiind considerate inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputerncire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradulal patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.In acest sens fiecare participant la oferta, asociat sau subcontractant, va prezenta o declaratie ? Formularul 2C.Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorieDeclaratie privind eligibilitatea - prezentare formular 12A - originalCerinta nr. 2 Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentare formular 12B - originalIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3 Cerinta obligatorieDeclaratie privind calitatea de participant la procedura- prezentare formular 12C - originalCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? prezentare formular 2B - originalCerinta nr. 4 Cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 .- prezentare formular 2C- originalPersoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Pipirig in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Pruna Marcel, Primar-Birgaoanu Alexandru;
-David Dumitru;
-Butunoiu Elena-Ungureanu George-Zabulic MarijanaCerinta nr. 5 Cerinta obligatorieCertificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul local, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata, sau copie lizibila certificata conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 6 Cerinta obligatorieCertificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul consolidat , din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local Cerinta obligatorieA. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul , valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului.B. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul constatator in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorieLicenta eliberata de A.N.R.S.C., Cerinta obligatorieFormularul 12D - Lista principalelor furnizari de servicii in ultimii trei ani -original, Dovada dotarii cu minim doua autogunoiere compactoare, Dovada asigurarii cu minim 200 europubele inpunctele de colectarea deseurilor menajere, pe toata perioada de derulare a contractului., Autorizatie de mediu eliberata de Agentia Protectia Mediului. Certificate : ISO9001, ISO14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 17:40