Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare din comuna Pipirig , judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 344237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)
Numar invitatie: 344237/25.03.2013
Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare din comuna Pipirig , judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)Cod fiscal: 2614228, Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Telefon: 252001, Fax: 252448
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Romania, cod postal: 617325, telefon: +40 0233252001, fax: +40 0233252448, persoana de contact: MARCEL PRUNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA ION CREANGA , NR.4, COMUNA PIPIRIG, JUDETUL NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare din comuna Pipirig , judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a deseurilor menajere cu autogunoiera compactoare din comuna Pipirig , judetul Neamt
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2025 lei.Garantia de participare se prezinta in original la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare : - prin ordin de plata in contul RO84TREZ4935006XXX000087 deschis la Trezoreria Tirgu Neamt, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.- numerar la casieria primarieiIn cazul unei contestatii depuse si respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.012.50 lei, conform art.278.1 din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca fiind considerate inacceptabile.Se poate constitui si in valuta la cursul stabilit de BNR la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputerncire pentru acesta.Cerinta nr. 1. Cerinta obligatorie- Declaratie privind eligibilitatea - prezentare formular 12A - originalCerinta nr. 2. Cerinta obligatorie- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentare formular 12B - originalIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3. Cerinta obligatorie- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentare formular 12C ? originalCerinta nr. 4. Cerinta obligatorie- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? -prezentare formular 2B - originalCerinta nr. 5 Cerinta obligatorie- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - prezentare formular 2C- originalVor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pruna Marcel ? primar, Birgaoanu Dan- viceprimar, David Dumitru - secretar comuna, Buturas Gheorghe ? contabil, Butunoiu Elena - responsabil achizitii, Ungureanu George -membru comisie, Zabulic Marijana - membru comisie, Sandu Mihaela - membru comisie.Din consiliul local al comunei Pipirig fac parte: Consilier Ana Ioan, Consilier Ionita Veronica, Consilier Ghiorghe Chirila, Consilier Mihai Chiruta, Consilier Ungureanu Gh. Gheorghe , Consilier Dumitru Diaconu, Consilier Ioan Diaconu, Consilier Vasile Dorneanu, Consilier Vasile Gavriliu, Consilier Ungureanu V. Gheorghe , Consilier Ursu Dumitru, Consilier Gheorghe Popa, Consilier Marghiolu Neculai.Cerinta nr. 6 Cerinta obligatorieCertificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul local, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata, sau copie lizibila certificata conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 7 Cerinta obligatorieCertificat fiscal privind obligatiile de plata catre bugetul consolidat , din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalulOfertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.Se accepta ofertante cu datorii la bugetul de stat sau la bugetul local, esalonate in conformitate cu art.9 din Ordin al Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 Cerinta obligatorieA. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale, la data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul .B. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul constatator in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorieInformatii generale - mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 200000 lei - prezentare formular B3 originalCursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte leu/euro: 2010- 1euro = 4, 2099 lei2011- 1euro = 4, 2379 lei2012- 1euro = 4, 5670 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie- Prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.-formularul C3 si anexa- Ofertantul va face dovada prin prezentarea de certificari/documente ca a prestat servicii similare prin maxim 2 contracte similare prestate si duse la bun sfirsit, in ultimii 3 ani , in domeniu de activitate aferent obiectului contractului , in valoare cumulata de cel putin 100.000 lei fara T.V.A. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta orice documente/certificari doveditoare in masura in care acestea pot fi considerate edificatoarein copie.Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte leu/euro: 2010- 1euro = 4, 2099 lei2011- 1euro = 4, 2379 lei2012- 1euro = 4, 5670 lei, Cerinta obligatorieDovada dotarii cu minim doua autogunoiere compactoare- prezentare documente care sa ateste detinerea utilajelor (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)sau o declaratie care va cuprinde in mod expres , ,situatia mijloacelor de transport aflate in dotarea ofertantului ce vor fi puse la dispozitia beneficiarului in scopul desfasurarii prestatiei- original sau copie conform cu originalul, Cerinta obligatorieDovada asigurarii cu minim 200 europubele in punctele de colectare a deseurilor menajere, pe toata perioada de derulare a contractului-prezentare angajament scris ? original Cerinta obligatorieCertificate : ISO9001, ISO14001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer