Achizitie publica - Servicii de colectare a deseurilor menajere si Servicii de colectare selectiva a deseurilor din imobilele de invatamant, spatii administrative, camine si cantina ASE
Detaliu pentru invitatia numarul 342520
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342520/08.02.2013
Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere siServicii de colectare selectiva a deseurilor din imobilele de invatamant, spatii administrative, camine si cantinaASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: +40 213191900, Fax: +40 213191966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Academia de Studii Economice din Bucuresti - Directia Economica - Serviciul Achizitii Publice, Str. Stanislas Cihoski nr. 5, Etaj 2, camera 5204, telefon: +40 213191900, fax: +40 213191966, persoana de contact: Alexandru TUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Academia de Studii Economice din Bucuresti - Directia Economica - serviciul Achizitii Publice, Str. Stanislas Cihoski nr. 5, Etaj 2, camera 5204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a deseurilor menajere siServicii de colectare selectiva a deseurilor din imobilele de invatamant, spatii administrative, camine si cantinaASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de colectare a deseurilor menajere siServicii de colectare selectiva a deseurilor din imobilele de invatamant, spatii administrative, camine si cantinaASE. Valoarea de estimare este cuprisa in intervalul :106370.80lei ( fara TVA)-pentru cantitatea minima si 148919.12 lei( fara TVA)-pentru cantitatea maxima;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elaborasi evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimatace continesivaloarea posibilelorsuplimentari.Valoarea posibilelorsuplimentari se va face in conformitate cuprevedrileart.6, alin.3 din HG 925/2006 pentru o perioada de 120 zile(patru luni), aferente anului 2014.Optiuni: Val posibil suplim va fi cf prev art.6, alin.3-HG 925/2006 pt o per de 120zile(4luni)afer anului 2014
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 370.8 - 148, 919.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este 2127 lei(=2% din val minima estimata a cotractului, cf art 43^1 OUG 34/2006)pt garantiile de particip depuse in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de dep a ofertelor;Perioada de valabilitate: 70 zile de la termenul limita de dep a ofertelor, se va constitui cf art 86(1)din OUG 34/2006 cu modific si complet ulterioareDocumentul doveditor al platii se depune, cu stampila bancii in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor.? constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare);? constituirea garantiei de participare prin virament, cu ordin de plata, se va facein contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti - cod fiscal 4433775? I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei;? Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea maxima estimata a contractului, respectiv suma de 1063, 70 lei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (cinci la suta) din val ctr fara TVA.modalit.de constit a garantiei de buna executie: cf Art.90?alin(1) sau alin(2) din HG 925/2006, cu modific si complet ulterioare.a)Perioada de valabilit a garantiei de buna executie va avea o durata cu cel putin 10 zile mai mare fata de perioada de valabilitate a contr.b)I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contraval garantiei de buna executie, cf art.16 din Legea nr.346/2004, doar daca prezinta autoritatii contractante in original (sau copie legalizata)/copie cf cu originalul, o declaratie tip (cf Partii III a doc de atrib?Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de conducatorul firmei;c) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua cf art.92-din H.G.925/2006, cu modific si complet ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului 12CDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006coroborat cu Ordinul 170/2012, completata in conformitate cu Formularul 12 D (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Nastase Pavel, Rector; Sova Robert Aurelian, prorector ; Dinulescu Loredana, director economic; Nicoleta Madalina Vardohlip, sef serviciu financiar, Catalin Razvan DOBREA ? director general, Dima Daniela, sef serviciu achizitii; Alice Herscher sef birou achizitii;Naomi Brinceanu, jurist; Alexandru Tudor , economist; Geta Bardac, economist;Luminita Serban, sef serviciu Administrativ, Ec. Iuliana UNGUREANU TULBEA, Ec. Gloria VERESTEANU)Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta - Formularul 12E 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: 1. Autoritateacontractanta vasolicita tuturorofertantuluiclasatpe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Licenta emisa de ANRSC, pentru serviciile de tipul celor solicitate de autoritatea contractanta, conformLegii Ssrviciilor Comunitare de Utilitati Publice nr.51/2006 -valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul .3. Autorizatia de prestare a serviciilor de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si reciclabile , emisa de Primaria Municipiului Bucuresti in termen de valabilitate-prezentata in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul .4. Avizele /licentele afernte mijloacelor de transport necesare desfasurarii activitatii/derularii contractului , in copieconform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani :2010, 2011, 2012, egala sau mai mare decat: 202.104, 52 lei fara TVA (cumulat pentru servicii de colectare a deseurilor menajeresiservicii de colectare selectiva a deseurilor, I.M.M. ? urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile Art. 16 ? (2) din Legea nr. 346/2004, Pentru echivalenta lei-valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.pentru anul 2010: cursul mediu anual Lei/Euro de 4, 2099 Lei/Euro; - pentru anul 2011: cursul mediu anual Lei/Euro de 4.2379 Lei/Euro; - pentru anul 2012: cursul mediu anual Lei/Euro de 4, 3889 Lei/EuroCompletarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindutilajele, instalatiile si mijloacele tehniceOfertantii vor prezenta o ?Declaratie privindutilajele, instalatiile si mijloacele tehnice ? care va cuprinde in mod expres : ?Situatiamijloacelor de transport? , aflate in dotarea ofertantuluice vor fi puse ladispozitia beneficiarului in scopul desfasurariii prestatiei - CompletareaFormularului12 I, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12H. SR EN ISO 9001:2001 , ISO 14001/2005 sau echivalente ale acestora emise pentru firma ofertanta, in copie cu mentiunea conform cu originalul. Valabilitatea certificatelor se raporteaza la data limita a ofertelor. Documentele vor fi semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al firmei/imputernicitul acestuia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 11:51