Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR RECICLABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 354531
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02301
Numar invitatie: 354531/08.10.2013
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR RECICLABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: +40 214136007, Fax: +40 214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: ionica liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: ionica liviu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR RECICLABILE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de colectare a deseurilor municipale si colectare selectiva a deseurilor reciclabile, pentru toate locatiile stipulate in Caietul de sarcini, aflate in administrarea Unitatii Militare 02301 Bucuresti.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 500.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Max.2% din val.fara TVA pt.fiecare lot.In situatia in care GP este constituita in alta moneda pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echivalenta leu/valuta se va face cf. cursului stabilit de BNR din data anterioara datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor inainte cu 5 zile sau din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in AnexaB a prezentului anunt.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: conform art.86 alin.1 din HG 925/2006(Anexa13);OP sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Cont bancar in care se poate vira GP esteRO10TREZ7065005XXX000097 deschis la Trez.Sector6.Cf.art.87 alin1 din HG925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei si conform prevederilor art.278/1alin.(1)lit.a)din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge pe fond sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare AC va retine contestatorului din GP o suma calc. in cond. art.278/1 din OUG 34/2006 Neprezentarea dovezii constituirii GP in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.In cazul in care operatorul economic este IMM cf.L346/2004, acesta are dreptul de a constitui GP in cuantum de 50% din valoarea solicitata, prezentand documente doveditoare in acest sens (Anexa17).
Garantie de buna executie
(Anexa 14 ? model in sectiunea Modele de formulare)1. Cuantumul garantiei de buna executie: este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent care se incadreaza in conditiile art. 89 din HGnr. 925/2006..2. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) din HG nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus, prezentand documente doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie)Declaratii privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OuG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.SecompleteazaAnexa 3 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: -Aceasta declaratie se solicita eventualilor subcontractanti, daca este cazul.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 (obligatorie) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 4 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Tertul/tertii sustinatori/sustinatori completeaza aceasta declaratie, daca este cazul, pentru lit a), c?1) si d), de la art. 181 din O.u.G. 34/2006.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3( obligatorie)Certificatul de participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr. 4( obligatorie)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr 5( obligatorie)Acordul de asociere, daca este cazulModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 11 ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Daca este cazul, pana la momentul semnarii contractului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat.Cerinta nr 6( obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 7 ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Daca este cazul, declaratia se va depune de subcontractant, cat si de tertul sustinator si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.Cerinta nr 7(obligatorie)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunre a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleNOTA: - Cu exceptia impozitelor si taxelor locale pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr. 8 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunre a ofertelor..Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.NOTA: - Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr. 9(obligatorie)Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele ofertantilor persoane fizice/juridice straine, vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana..Note: 1) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.3) Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81din acelasi act normativ.4) Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Boroi George, Petrea Stanel Cristian, Mihaila Ionel, Gavra Daniel Miron, Ungureanu Nicolae, Talpan Florin Costel, Ionica Liviu, Mitaru Adi, Alexe Petru Bogdan, Dane Marian, Pistol Victoria, Anghel Camelia, Amoraritei Lucica. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificat constatatorNOTA: -Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare, in cazul in care au depus Certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o va realizaCerinta nr. 2 (obligatorie)Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a acestuia, din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.- Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare si orice alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana..Cerinta nr. 3 (obligatorie)Licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, emisa de catre MAI- ANRSC, conform HGR 745/2007- pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice ? valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Licenta pentru prestarea serviciilor publice de salubrizare a localitatilorCerinta nr. 4 (obligatorie)Autorizatie de lucru pentru prestari servicii de salubrizare de la persoane juridice de pe teritoriul municipiului/orasului, emisa de primarie, in termen de valabilitate? valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Autorizatie de lucru pentru desfasurarea activitatilor de colectare transport deseuri menajere de la persoane juridice de pe teritoriul municipiului/orasului unde se executa prestarea de servicii, emisa de primarie. (In baza Legii administratiei publice locale nr. 215/2001)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Declaratie privind Lista cu echipamente, utilaje si alte dotari pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul. Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, conform cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent (original, coipie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)In ceea ce priveste certificarea ISO, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. In acest sens nu se accepta doveda faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.In cazul unei asociatii aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer