Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare a gunoiului menajer


Detaliu pentru invitatia numarul 326909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 326909/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de colectare a gunoiului menajer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269210456, persoana de contact: Gina Porosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Directiei Generale Administrative, Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 8-10, cam 100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a gunoiului menajer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilele apartinand Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu: B.dulVictoriei nr.8-10 de la urmatoarele adrese: B.dul Victoriei nr 31 camin 1 si 2, B.dul Victoriei nr. 31 camin 3, B.dul Victoriei nr. 5-7, B.dul Victoriei nr. 40, Str. Calea Dumbraviinr.17, Str. Calea Dumbravii nr. 34, Str. Lucian Blaganr. 2 ? 4, Str. Dr. Ion Ratiunr. 7- 9, Str. Brutarilor nr. 1 ? 3, Str. Centumvirilor nr. 6, Str. Oituznr. 31, Str. Banatului nr. 6, Str. Rennes nr.2, Str. Semaforului, nr.7, Str. Pedagogilor nr. 7, Str. Vasile Aaron NR. 14, Str. Principalaf.n.-Paltinis, Str. Prof. Aurel Decei, nr. 2.
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6 000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita dedepunere ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 3 000 RON.
Garantie de buna executie
Cuantum - 5% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv. eligib. - Declaratie priv.neincadrarea in prev. art. 181. Declaratie privind particip. cu oferta indep. Declaratie priv. calit. de particip. la procedura Declaratie priv. inexistenta conflictului de interese. Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector ?prof.univ.dr.Constantin Oprean, Director General Administrativ-Ec Vasile Motoc, Responsabil contract: Luca Teofil - Director economic ?Ec. Cristina Puia, Responsabil achizitii publice: Gina Porosanu. Certificat de atestare fiscala eliberat de Dir. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul" , Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul" Certificat constatator emis de ORC de pe langa Trib. de la sediul op.ec.- original sau copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul", ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru persoanele juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare intocmite la 30.06.2011, sau, dupa caz, informatiile financiare pentru anul 2010, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista subcontractantilor (daca este cazul), Licenta ANRSC - Serviciul Public de Salubrizare a localitatilor, minim clasa a II-a, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele specializate in transportul deseurilor menajere (autocompactoare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierelor electronice atasate prezentei in sectiunea "Documentatie si clarificari"sau direct de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer