Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare a gunoiului menajer


Detaliu pentru invitatia numarul 346467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 346467/10.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare a gunoiului menajer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213180724, Fax: +40 0213180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180724, fax: +40 0213180724, persoana de contact: Mirela Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti - Rectorat UMF "Carol Davila" Bucuresti - Directia Economic Administrativa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare a gunoiului menajer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a gunoiului menajer la Universitatea de Medicina si Farmacie ?Carol Davila? Bucuresti
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 875 - 243, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4860 RON. In situatia in care se va depune garantia de participare in valuta, cursul euro va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5.- Sunt acceptate si alte documente legale dedecontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila?.- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu LegeaNr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.- Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile.Conditiile de retinere a garantiei de participare: - Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA- In cazul in care furnizorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executiese constituie conform prevederilor art. 90, alin 1 din HG 925/2006- Sunt acceptate si alte documente legale dedecontare, care asigura incasarea garantiei de buna executie, respectiv Chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila?- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de buna executie, in conformitate cu LegeaNr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator/, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.Modalitatea de indeplinire : -Se solicita completarea si prezentarea formularului BDocumente de confirmare: - Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilorfata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.- Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale (original sau copie ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si cel local.Fiecare asociat daca este cazul este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederile art.173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doau sau mai multe candidature/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala /comuna sis a fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) Sa depuna oferta individuala/comuna sis a fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentareaformularului 13.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentareaformularului 11Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentareaformularului 12- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector- Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Contabil Sef - Ec. Mihaela Calin, , Director Ec. Administrativ - Ec. Lenuta Boboescu, Serviciul Juridic - Raluca Gavrila, Ing.Sandu Ion, Ec.Vasilescu Adrian. Cerinta nr. 1- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte acestdocument.- Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduri de catre autoritatea contractanta.Cerinta nr. 2- Autorizatia de mediu pentru activitatea de colectare, transport si depozitare emisa in baza OUG 195/2005 privind protectia mediului completata simodificata de OUG 164/2008.Cerinta nr. 3- Autorizatia eliberata de ANRSC pentru serviciul public de salubrizare conform Legii Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice nr.51/2006.Cerinta nr.4- Dovada arondarii prestatorului la o groapa de gunoi ecologica, conform HG nr.349/2005 si OMMGA nr.95/2005, prin prezentarea unui contract de prestari servicii de depozitare definitiva intr-un depozit ecologic al deseurilor menajer.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generalePrezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer