Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare date ancheta


Detaliu pentru invitatia numarul 327575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 327575/23.05.2012
Denumire contract: Servicii de colectare date ancheta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare date ancheta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare date ancheta pe baza de chesionar, folosind tehnica CAPI
II.1.6) CPV: 79320000-3 - Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 064.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 3.000, 00 lei Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.La solicitarea Autoritatii contractante ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.330, 645 lei.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
4% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 4% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 4%din valoarea contractului.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale- valabile la data depunerii ofertelor- se solicita ca operatorii economici saprezinte cerificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Responsabil achizitie Ec. Diana Andrea; Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCAtestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Coordonatorul cercetarii sa aiba minimum 3 ani de experienta in sondaje / anchete la nivel national si sa fi participat la cel putin 1 sondaj / ancheta la nivel national folosind metodologia CAPI, in ultimii 3 ani.Capacitatea de a realiza corect sarcinile presupuse de culegerea datelor de ancheta (selectare responden?i, convingere responden?i, aplicare chestionar) se dobande?te doar in urma performarii repetate a acestor sarcini. De asemenea, evaluarea ?i validarea muncii operatorilor se pot realiza doar dupa o perioada mai lunga de timp.Se va prezenta Declaratia privind informatiile referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Membrii echipei de coordonare a colectarii de date sa aiba minimum 3 ani de experienta in sondaje / anchete la nivel national folosind metodologia CAPI si sa fi participat la cel putin 1 astfel de sondaj / ancheta.Capacitatea de a realiza corect sarcinile presupuse de culegerea datelor de ancheta (selectare responden?i, convingere responden?i, aplicare chestionar) se dobande?te doar in urma performarii repetate a acestor sarcini. De asemenea, evaluarea ?i validarea muncii operatorilor se pot realiza doar dupa o perioada mai lunga de timp.Se va prezenta Declaratia privind informatiile referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Experienta similara;Cerinta minima: 1.Dovada aplicarii a minimum 5000 de chestionare folosind tehnica CAPI, in ultimii 3 ani;Cerinta relativ la tehnica de culegere a datelor (CAPI) este necesara deoarece tehnica a fost asumata prin propunerea de cercetare (anexa la contractul de finantare).In plus, doar aceasta tehnica permite culegerea automata a unor informatii relativ la contextul de aplicare a chestionarului (rprezinta unul dintre obiectivele proiectului. Cerinta relativ la numarul minim de 5000 de chestionare aplicate folosind tehnica CAPI in ultimii 3 ani se justififica prin volumul mare de chestionare care trebuie aplicate intr-un interval scurt de timp (5500 in decurs de o luna).- Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa faca dovada indeplinirii criteriilor, din care sa rezulte: denumirea anchetei, beneficiarul, perioada, scurta descriere. Se accepta contracte, copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi., Experienta similara; Cerinta minima: 2. Realizarea a cel putin un sondaj / ancheta de tip panel pe esantion reprezentativ la nivel national de minim 1100 de respondenti folosind tehnica PAPI si/sau CAPI;Aceasta cerinta este necesara deoarece anchetele care trebuie realizate in cadrul acestui contract sunt de tip panel. Realizarea corecta a unor anchete panel presupune capacitate operativa, competente suplimentare si specifice comparativ cu realizarea unor anchete sectionale.Cerinta relativ la numarul minim de 1100 de respondenti folosind tehnicile justificate se explica prin volumul mare de chestionare care trebuie aplicate in cadrul unui sondaj panel, respectiv 1100.Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa faca dovada indeplinirii criteriilor din care sa rezulte: denumirea anchetei, beneficiarul, perioada, scurta descriere. Se accepta contracte, copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi., Experienta similara; Cerinta minima: 3. Existenta cel putin a unui sondaj / ancheta internationala comparativa lacare ofertantul a participat (se considera ca o cercetare este comparativainternationala daca a inclus minimum 10 tari; ofertantul trebuie sa fi culesdatele in cel pu?in una dintre cele 10 sau mai mule ?ari), cu trimiteri catreminimum o referinta (pagini web, lucrari academice, rapoarte, scrisori dinpartea consortiului ce a gestionat studiul, etc.) care sa ateste culegereadatelor de sondaj / ancheta de catre ofertant pentru cercetarearespectiva;Aceasta condi?ie este necesara deoarece o parte din dateleculese vor fi incluse in cercetare internationala CSES.Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa faca dovada indeplinirii criteriilor din care sa rezulte: denumirea anchetei, beneficiarul, perioada, scurta descriere. Se accepta contracte, copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi., Informatii privind existenta unei retele de minim 80 de operatori de interviu cu experienta (minimum 1 an) in culegerea de date de sondaj prin tehnica CAPI dotati cu laptop/ tablet PC care sa asigure acoperirea necesarului de resursa umana si tehnica, de care dispune sau sau care au fost atrase de catre candidat (declaratie pe proprie raspundere)Capacitatea de a realiza corect sarcinile presupuse de culegerea datelor de ancheta (selectare responden?i, convingere responden?i, aplicare chestionar) se dobande?te doar in urma performarii repetate a acestor sarcini. De asemenea, evaluarea ?i validarea muncii operatorilor se pot realiza doar dupa o perioada mai lunga de timp., Informatii privind existenta unui soft specializat de culegere computerizata a datelor pentru a permite raportari zilnice de progres (baza de date la zi, situatii statistice relativ la numarul de vizite si rezultatul acestora, fragmente audio ale interviurilor selectate automat in functie de programarea prealabila)Declaratie pe proprie raspundere privind existenta unui soft specializat de culegere computerizata a datelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer