Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare de documente privind recensamantul imobiliar pentru toate imobilele aflate in proprietatea SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA


Detaliu pentru invitatia numarul 320746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 320746/23.02.2012
Denumire contract: Servicii de colectare de documente privind recensamantul imobiliar pentrutoate imobilele aflate in proprietatea SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 735310550, fax: +40 372871908, persoana de contact: Maria Tauru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, corp C, et.I-Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare de documente privind recensamantul imobiliar pentrutoate imobilele aflate in proprietatea SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -servicii de colectare de documente privind recensamantulimobiliar (documente administrative, cadastrale si urbanistice), informatii si date (suprafete, destinatii de utilizare etc) referitoare la toate imobilele (cladiri, terenuri) aflate in proprietatea S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.-servicii de completare si standardizare ale documentatiilor imobiliare referitoare la titlurile de proprietate, documentatii cadastrale, urbanistice si de constructii, date concretede utilizare.
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.660, 00 Lei (fara TVA) ? 4.330, 00 Lei (fara TVA) pentru IMMIn situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a fi incadratain categoria IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie vor fi indeplinite de catre asociati inproportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de osoc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: SC ENELSERVICII COMUNE SA, RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI.Se va prezentasi declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masin care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.223, 90 faraTVA(calculat conform litera b.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis incondit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGS-RO rev.0
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-1.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F 2-3. Potrivit art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii; - Ciprian Stefan- Director Adjunct Achizitii.Persoana responsabila cu achizitia: Maria Tauru.Persoana resp. cu derularea contractului: Bogdanita Patachia.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal , cu modifcarile si comletarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Formularele F2.1., F2.2.(cu exceptia literei b) si F2.3. vor fi completate si depuse si de catre tertul sustinator. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185, lit. c SAU daca operatorii economici nu dispun de informatiile corespunzatoare cifrei de afaceri pe anul 2011, avand in vedere ca bilantul contabil pentru anul 2011 poate fi disponibil - avizat de organele in drept - doar in luna mai 2012, se va prezenta cifra de afaceri pentru anii 2008, 2009, 2010) solicitata: mai mare sau egala cu :710240 lei-fara TVA resp. 355120 lei pentru IMM.Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei2009-1 euro=4.2373 lei2010-1 euro=4.2099 lei2011-1 euro=4.2379 lei, Informatii privind situatia financiara: Bilantul contabil la data de 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente sau, daca este posibil bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestate, AutorizatiiCopie de pe certificatul de autorizare ANCPI/OCPI, Informatii privind experienta similaraLista care va cuprinde serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare, cumulata, fara TVA, va fi cel putin egala cu 355120 lei.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme prestarea acestuitip de servicii, in valoare de cel putin 355120 lei. Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, servicii similare si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcurs., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum sipersoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu.In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta; resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru, Informatii privind asociatii, daca este cazul.In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea., Cerinte pentru tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreazaT, Prezentare/nominalizare responsabil SSM.Prezentarea CV-ului persoanei responsabilepe tema securitatii si sanatatii in munca. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001:2001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer