Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI PERICULOASE


Detaliu pentru invitatia numarul 335588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 335588/18.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORTSI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI PERICULOASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Municipal Cluj Napoca, str Tabacarilor nr 11 , Biroul Achizitii 2, blocul administrativ, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, DE TRANSPORTSI DE ELIMINARE A DESEURILOR SPITALICESTI PERICULOASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: - Colectarea , transportul si distrugerea deseurilor periculoase si a celor cu risc patologic produse la sediul autoritatii contractante- punerea la dispozitia autoritatii contractante a materialelor necesare depozitarii in conditii de siguranta a desurilor cu risc , a cantaririi acestora si a transportului catre punctul de eliminare.
II.1.6) CPV: 90520000-8 - Servicii privind deseurile radioactive, toxice, medicale si periculoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea minima estimata fara TVA , respectiv 6.372 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378 - dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele ofertei pana la data limita de depunere a ofertei, in plic separat de restul documentelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din cuantumul garantiei de participare conform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 10% din valoarea contractului subsecvent si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea -Completarea formularului A2. Neincadrarea in prevederile art 181- Completarea formularului B.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( in original sau in copie autentificata)Ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Neincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006 -Formular nr. 9Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef lucrari Dr. Valer Donca ? Director medical ; Ing. Nelu Manescu -Director Administrativ, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing . Alexandru Valean ? birou achizitiiLaszlo Attila - viceprimar (reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratie)Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud Cluj5. Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP-Formularul nr. 66.Calitatea de participant la procedura - Formular 12 C Cerinta nr. 1Autorizatii si avize -Autorizatie de mediu valabila, in procedura completa emisa in bazaHG 128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului -copie legalizata. Autorizatiava privi activitatile de colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase.-Aviz si certificate de autorizare pentru toate ambalajelefolosite la colectarea si transportul deseurilor medicale, eliberate de catre Ministerul Economiei si Comertului, inclusiv cele de unica folosinta confHG 1175/2007 art 15 pct IVa)-Referate tehnice pentru mijloacele de transport deseuri periculoase-Dovata inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte ca sunteti operator de transportdeseuri periculoase- copie certificata pentru conformitate cu originalul.-Ruta/rutele pe care se transporta deseurile medicale periculoase sa fie aprobate de catre Directiile de Sanatate Publicaperaza careia se va desfasura activitatea de transport deseuri medicale periculoase, care sa cuprinda intreaga distanta de la punctul de colectarea Spitalului Clinic Municipal Cluj Napocala punctul de eliminare finala- conf OMS 219/2002 , cap VII , art 34.-Certificat de etalonare valabil eliberat de catre un laborator de metrologie autorizat pentru mijloacele de masurare folosite la cantarirea deseurilor- Sa faca dovada asigurarii de mediu a mijloacelor de transport autorizate (ADR), pentru transportul deseurilor medicale de la punctul de colectare la punctul de eliminare finala-Autorizatia sanitara de functionareemisa de DSP din care sa rezulte in mod explicit : operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicestiAutorizatia sanitara conf. OMS 219/2002 pentru mijloacele de transport care vor efectua transportul deseurilor periculoase de la unitatea sanitara si pana la eliminatorul finalCerinta nr. 2Documente care dovedesc inregistrarea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa obiectul contractului , care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din respectivul certificat constatator emis de ONRCIn conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest paragraf se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Daca la finalul procedurii se constata ca participantul clasat pe primul loc a depus certificatul constatator in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestui certificat in copielegalizata sau in original, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?Bilantul contabil in copie la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta nu se calculeaza cumulativ.Toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Vor fi descalificati ofertantii din ale caror documente nu rezulta indeplinirea de catre acestia a cerintei minimale indicate mai sus., Cerinta nr. 2Resurse reale negrevate de datoriiOperatorul economic are acces la linii de credit sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare servicii/executie a lucrarii pentru o valoare de minim 75.200 lei pentru o perioada de minim 4 (patru) luni.Se solicita prezentarea documentului, eliberat sau confirmat de banca, prin care se face dovada asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii/serviciului in cuantum de minim 75.200 lei - in original.Asigurarea de cash-flow poate fi demonstrata prin: - adresa din partea unei unitati bancare prin care se atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, depozite bancare, linii de credit) cu valoare cel putin egala cu suma de 75.200 lei, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri;, Cerinta nr.3Fisa de informatii generaleOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuie datat, semnat si parafat; deasemenea media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani trebuie sa reprezinte minimum de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent, si anume ? 37.600 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Dotari specificeDeclaratie privind dotarile specifice - din care sa rezulte capacitatea admisade incinerare a instalatiei pentru perioada contracta, care trebuie sa fie cel putin egala cu cantitatea de deseuri licitata de Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca, cumulata cu alte cantitati de deseuri contractate anterior cu alte unitati spitalicesti., Cerinta nr. 2Experienta similaraFormular B4- In cadrul acestuia va figura cel putin 1 contract de prestatiisimilare procedurii de fata , cu o valoare cel putin egala cu valoarea minima estimata a contractului prin prezenta achizitie publica-adica 18.800lei.Se vor pune la dispozitie copii dupa partile relevante ale contractelor in cauza. Pentru serviciile respective se va prezenta formularul ?Experienta similara?. Se va prezenta cel putin 1 (una) recomandare din partea beneficiarilor., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada eliminarii finale a deseurilor infectioase in maxim 72 de ore de la generarea acestor pe raza judetului sau a judetelor limitrofe autoritatii contractante in scopul respectarii principiului proximitatii din Ordinul 219/2002.In acest scoip va prezenta in copie formularul de expeditie /transport deseuri periculoase completat cu ocazia prestarii unor servicii similare. Cerinta nr. 1Managementul calitatiiPrezentarea certificatului din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate ISO 14001:2005 si ISO 9001Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante, birou achizitii 2 , etaj 2 cladirea administrativa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer