Achizitie publica - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor infectioase, intepatoare si anatomo patologice
Detaliu pentru invitatia numarul 338296
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338296/26.10.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, de transport si de eliminare adeseurilor infectioase, intepatoare si anatomo patologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030171, telefon: +40 123874118, fax: +40 123874123, persoana de contact: C.J.IA Bacalu Tatiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, de transport si de eliminare adeseurilor infectioase, intepatoare si anatomo patologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, de transport si de eliminare adeseurilor infectioase, intepatoare si anatomo patologice conform descrierilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90524200-8 - Servicii de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma4118.40 lei, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 de zilededata limita stabilita pentru depunereaofertelor. Se va constitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.6) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante care se va prezenta in original la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960. In cazul in care operatorul economicformuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 din OUG nr.34/2006 modificata. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilorArt.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificareasi completarea legii 346/2004.
Garantie de buna executie
DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.7-Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formularnr. 1( inclusiv de catre terul / tertii sustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formularnr.2 ( inclusiv de catre terul/tertii sustinatori, daca este cazul)Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducerecu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu TatianaCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ? (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Nota: a.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC si in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr.2Autorizatia de functionare emisa de primaria de pe raza caruia ofertantul isi are sediul, in termen de valabilitate din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei (mod de prezentare copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Cerinta nr.3Avizul de principiu / Autorizatie pentru desfasurarea activitatii evacuare si transport deseuri spitalicesti emis de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea. (mod de prezentare copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Cerinta nr.4Autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul/ si/sau subcontractanti acestuia isi desfasoara activitateapentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transp si eliminare finala.Cerinta nr.5Aviz favorabil pentru rutele de transport deseuri medicale, emis de Directia de Sanatate Publica, de pe raza caruia apartine ofertantul si autoritatea contractanta valabile la data deschiderii ofertelor, conform OMS 219/2002 art 34.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Dec privind echip tehnice, utilaje, instalatiiCerinta nr.2Ref.tehnic pentru vehicule care trans deseuri medicale periculoaseemis de ISP.Conform H.G.1061/2008Cerinta nr.3Dovada detinerii de catre ofertant a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor dotat cu instalalatie frigorifica. Mentiune specificata in Autorizatia de Mediusau orice alt act doveditor emis de autoritatile competente. Conform OMS 219/2002 art 29.Cerinta nr.4Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani.Experienta similara , din care sa rezulte incheierea a cel putin un contract similar., In cazul existentei subcontractantilor, prezentareaurmatoarelor documente: 1. Acord de subcontractare, 2.Declaratia privind subcontractantii. Certificat SR EN ISO 9001/2008 Managementul Calitatii sau echivalent, privind serviciile din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent , privind serviciile din categoria celor care fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 14:40