Achizitie publica - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
Detaliu pentru invitatia numarul 347260
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347260/23.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 259267903, fax: +40 259267903, persoana de contact: Mirela Poinar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril CurteanuOradea Str Cornelui Coposu nr 12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala de diverse deseuri : a). deseuri medicale periculoaseb).deseuri - substante chimice periculoase de laborator si substante sau preparate stupefiante si psihotropevaloarea minima a achizitiei este de 90.375 lei, fara TVA, cumulat pentrucele doua loturi, valabila pana la data de 31.12.2012, defalcat astfel : a).lotul nr. 1- Prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala de deseuri periculoase, - 66.000lei, fara TVA, b). lotul nr. 2 - Prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala de deseuri toxice de laborator, 24.375lei, fara TVA, valoare maxima a achizitiei este de 180.750 lei, cumulat pentrucele doua loturi, valoarecare contine si posibilele suplimentari, defalcat astfel : a). lotul nr. 1- Prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala de deseuri periculoase, 132.000ronb). lotul nr. 2 - Prestari servicii de colectare, transport si eliminare finala de deseuri toxice de laborator, 48.750ron
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 375 - 180, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a loturilor ofertate(valoarea garantiei de participare a fiecarui lot este specificat in anexa B). Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, conform articolul 86 aliniatul 5, litera a, "OP cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor", (contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) , perioada de valabilitate a garantiei de participare este 3 luni, calculata de la termenul limita de primire a ofertelor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conformprevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta fiecarui lot contestat.Valoarea garantiei de participare constituite intr-o alta moneda decat lei sa se raporteze la valoarea estimativa a achizitiei, valabila la momentul transmiterii spre publicare a Invitatiei de Participare conform articolul 26 din OUG nr. 34/2006, calculele se vor face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
- se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata in contul de trezorerie RO45TREZ0765006XXX009862 deschisla Trezoreria Oradea, se va depune in maxim 5 (cinci) zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii;
- conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;completare formular DPE din modele deformulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;mpletare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; completareformular CPL din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane cedetin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Pop Ovidiu Laurean ? Manager, Ec. Brad Anca ? Director financiar contabil, Dr. Ritli Ladislau- Director Medical, As. Barabas Calin Iulian- Director Ingrijiri, Ing.Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, Ec. Poinar Mirela ? Sef birou achizitii publice, Ec. Ganea Sabin- Sef Serviciu Aprovizionare; include inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica;completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de DGFP) si a bugetului local, se va prezenta sitiuatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
-fisa de informatii generale - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.; original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate document ul in original/copie legalizata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a).Autorizatie de mediu pentru transportarea deseurilor medicale si /saudeseuri chimice periculoase provenite din activitate de laborator, conform Ordinului Ministerului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr. 1798/2007 cu modificarile si completarile ulterioare, b).Autorizatie sanitara pentru activitatea de eliminare/neutralizare adeseurilor medicale si /sau deseuri chimice periculoase provenite dinactivitate de laborator, conform Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1030/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordin 251/2012, cu modificarile si completarile ulterioarec).Autorizatie de mediu pentru functionare - eliminare deseuri medicalepericuloase, conform Ordinului Ministerului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr. 1798/2007 cu modificarile si completarile ulterioared).declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani indomeniul de activitate solicitat Standarde de asigurare a calitatii - ofertantul trebuie sa prezinte certificatISO 9001, care certifica sistemul de management al calitatii sauechivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, Standarde de asigurare a calitatii - ofertantul trebuie sa prezinte certificatISO 14001, care certifica sistemul de management al mediului sauechivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 12:39