Achizitie publica - Servicii de colectare, depozitare, transport la groapa de gunoi a deseurilor menajere/industriale si colectare selectiva a deseurilor reciclabile.
Detaliu pentru invitatia numarul 340010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 340010/26.11.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, depozitare, transport la groapa de gunoi a deseurilor menajere/industriale si colectare selectiva a deseurilor reciclabile.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: 319.97.59 int 2491/2344, Fax: 319.98.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 212261112, fax: +40 213199792, persoana de contact: Virginia Bacneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, P2, cam.214.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, depozitare, transport la groapa de gunoi a deseurilor menajere/industriale si colectare selectiva a deseurilor reciclabile.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Colectare, depozitare si transport a deseurilor menajere/industriale la groapa de gunoi si colectare selectiva a deseurilor reciclabile de la sediile autoritatilor contractante, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.290 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau o soc.de asigurari: ex.scrisoare de garantie bancara (Formularul nr.11 din Sectiunea III) sau ordin de plata vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pt.OP): RO06TREZ7005005XXX000153deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea MFP. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, semnata si parafata de reprezentantul legal. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a operatorului economic valoarea calculata conform prevederilor art.2781 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Scrisoarea de garantie bancara se va emite in favoarea fiecarei autoritati contractante in parte, semnatara a contractului subsecvent, conform Formularului nr.12 din Sectiunea III.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente care dovedesc eligibilitatea: a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, completata de operatorul economic si, dupa caz, de tertul sustinator, in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III, datata, semnata si parafata.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, completata de operatorul economic si, dupa caz, de tertul sustinator pentru art.181, lit.a), c1) si d), in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III, datata, semnata si stampilata.Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei: - Certificat atestare fiscala care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
- Certificat de taxe si impozite locale sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr.4 din Sectiunea III, datat, semnat si stampilat.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formularul nr.5 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: MFPSecretar General ? Ciprian BadeaSecretar General Adj., - Corneliu CazacuDirector General DGJ ? Madalina GheorgheDirector DBCI ? Lacramioara AlexandruDirector General DGIAPSI ? Cornelia NagyDirector General Adj.DGIAPSI ? Angelica MacauSef Serviciu DGIAPSI ? Gabriela StanilaANAFSecretar General ? Octavian DeaconuDirector General ? Narcisa BradeanuDirector General Adjunct ? Irina NituDirector ? Paul SovianiDirector ? Andrei PavelANVVicepresedinte ANAF ? Dorel FroneaDirector Dir.juridica ? Carmen PaduraruDirector DEIAS ? Ioan Dumitru BotaSer Serviciu DAAS ? Alexandru NastaseGF ? COMISARIATUL GENERALComisar General ? Felicia PopServ.adm.si investitii ? Gachi GheorgheServ.financ., contab., exec.buget ? Cristinel CambreaServ.juridic si contencios ? Marius BrujanCNPPresedinte ? Ion GhizdeanuDirector DEJRU ? Serban NastaseExpert pr. DEJRU ? Alexandru Rosu a) Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru si a contractelor subsecvente, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii ofertelor; certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul?, semnat si stampilat.b) Pentru persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), datata, semnata si stampilata.Se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III.Valorile cifrei de afaceri medii anuale in euro se vor calcula la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) datata, semnata si stampilata.Se va completa Formularul nr.7 din Sectiunea III., 2. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, datata, semnata si stampilata.Se va completa Formularul nr.8 din Sectiunea III.Declaratia va fi insotita de cel putin un document/contract/recomandare care sa confirme ca serviciile prestate au fost de calitate si ca au fost respectate conditiile contractuale. 1. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art.191 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 2. Documente emise de organisme acreditate, care confirma respectarea standardului sistemului de management de mediu.Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul MFP (Str.Apolodor nr.17, sector 5, cam.215A)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:28