Achizitie publica - Servicii de colectare deseuri medicale de colectare,transport, procesare si eliminare a deseurilor medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 331863
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331863/18.07.2012
Denumire contract: Servicii de colectare deseuri medicale de colectare, transport, procesare si eliminare a deseurilor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245210509, fax: +40 245210509, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, - SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare deseuri medicale de colectare, transport, procesare si eliminare a deseurilor medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de colectare transport si eliminare finala a deseurilor medicale
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : lot 1-2112 lei; lot 2-180 lei;( pentru a beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratia pe propria raspundere ( Formularul nr. 12) ca societatea se incadreaza in categoria IMM;Sunt considerati candidate tip IMM acei candidati pentru care toti membri asocierii detin calitatea de IMM).Perrioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire al garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare ( formularul nr 11), Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevaderile articolului 86 din HGR 925/2006;
-Prin ordin de plata (vizat de banca)in contul autoritatii contractanteRO45TREZ2715006XXX005629, TrezoreriaTrgoviste, COD FISCAL 4206845-sau Numerar depus la casieria institutiei.In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1)lit a din OUG 34/2006va retine contestatarului din garantia de participare pentru loturile a caror valoare estimate depaseste63000 lei-1% din aceasta valoare; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: Isi retrage oferta in perioada de valabilitateaacesteia;
-Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2.5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM ).Mod de constituire : Scrisoarea de garantie bancara de buna executie ( formularul 10) ;Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatiicontractante la Trezorerie, cu respectarea art 90, alin 3 din HGR 925/2006 actualizata ?Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau ?in numerar la casieria unitatii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul nr 3 completat2) Declaratia cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Formularul nr. 4 completat.3) Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4) Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formularul nr. 5 completat;5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul nr 6 completat.6) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ?Formularul nr 14 completat; Pentru completarea declaratiei, personale ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: -dr. Lavinia Ionescu-manager;
-dr. Carmen Marcu-diretor medical;
-dr. Silviana Marin- director financiar contabil;
-as. Med. Rodica Nicolae- director de ingrijiri;
-ec.Magda Ciocea-sef serviciu achizitii publice;
-ing. Armeanu Ionut-responsabil mediu; 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) omeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2)Aviz de functionare eliberat de Primaria de pe raza carora apartin ofertantii-Se prezinta in original, copie legalizata sau in copie Xerox cu mentiunea?comform cu originalul?. Avizul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul desfasoara la sediu, sucursalale sau la punctele de lucru activitatile ce privesc prezenta achizitie;3)Autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transport si eliminare finala - se va prezenta un document in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici - sa fie cel putin egala cu: Lot 1=105600 lei; Lot 2=9000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani princare sa confirme prestarea de servicii similare cu cele solicitate in documentatia de atribuire in valoare de: lot 1=47520 lei, lot 2=4068 lei. Se vor atasa copiidupa contractele/documente/procese verbale de receptie sau un numar maxim de contracte/ documente/ procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarilor de servicii similare cu cele solicitate in documentatia de atribuire.MENTIUNE: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, insotita de raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite - emise de organele competente., Aviz sanitar privind aprobarea rutelor de transport deseuri medicale periculoase eliberat de catre D.S.P. de pe raza careia face perte autoritatea contractana., Atestat ADR conducatori auto ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase si Consilier de Siguranta, cf H.G. nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, Prestatorul va prezenta certificare ADR pentru ambalajele folosite la colectare mod de prezentare copie lizibila conform cu originalul in baza Regulamentului din 22 oct.2003 privind procedura de omologare a ambalajelor destinate transportului substantelor si preparatelor chimice periculoase; Sistemul de Management al Calitatii-ISO 9001/2001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:31