Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de colectare deseuri menajere


Detaliu pentru invitatia numarul 323013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTI
Numar invitatie: 323013/30.03.2012
Denumire contract: servicii de colectare deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTICod fiscal: 10768686, Adresa: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Telefon: 021/3185390, Fax: 021/3185386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Romania, cod postal: 061353, telefon: +40 213185390, fax: +40 213185386, persoana de contact: Monica TROUSIL, Lucian VASILOSCHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 01575, bd. DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Romania, cod postal: 061353, telefon: +40 213185390, fax: +40 213185386.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare a gunoiului menajerServicii de colectare selectiva a deseurilor menajere
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul este de 1.550, 30 lei. 2. Perioada de valabilitate este cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. 3. Mod de constituire: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin O.P.(cont de dep./incasari RO15TREZ7065005XXX000104, Trez. Sect. 6) se vor respecta prev. art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertei. Confirmarea se va proba prin atasarea la O.P. a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de participare a fost virata in contul U.M.01575 Bucuresti. Ofertantii care fac parte din categoria I.M.M. pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documente doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 si anume: - declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 sau dupa caz - ofertantii care nu fac parte din categoria mai sus amintita trebuie sa prezinte o declaratie, pe propria raspundere, ca nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Documentele mai sus solicitate vor fi atasate o data cu garantia de participare la plicul cu oferta dumneavoastra (existenta documentelor, mai sus amintite, la exteriorul plicului este necesara pentru a verifica, de catre comisia de evaluare, prevederile art. 33, alin. (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inaintea deschiderii plicului cu oferta) cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertelor (conform art. 86, alin. (6), din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea (model formular in ?Formulare?)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 sau declaratie pe propria raspundere pentru candidatul/ ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (model formular in ?Formulare?).Criterii de calificare: Vor fi descalificati candidatii/ ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 : Cerinta nr. 3 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) - model formular in ?Formulare?.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(model formular in ?Formulare?). Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Petrisor JALBA, Daniel LAZAR, Lucian POPA, Crina BARCAN, Monica TROUSIL, Lucian VASILOSCHI, Cristina LOGHIN, Georgiana STOICA, Cornel ZAMFIRESCU, Ana BAIDAC, Valentin BADESCU, Marian NICOLAE, Nicoleta RADU, Marcela DUSMANU. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate principal si secundar. Documentul se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila care va fi stampilata de operatorul economic si se va consemna sintagma ? CONFORM CU ORIGINALUL?.Cerinta nr. 2 Persoane juridice /fizice straine: cerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).Documentul se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila care va fi stampilata de operatorul economic si se va consemna sintagma ? CONFORM CU ORIGINALUL?.Cerinta nr. 3 Fisa de informatii generale - model formular in ?Formulare?: operatorul economic va prezenta fisa de informatii generale completata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente justificative care sa ateste faptul ca este autorizatsa presteze serviciile prezentului acord cadru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine accesand invitatia de participare din site-ul A.N.R.M.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer