Achizitie publica - Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare finala, deseuri medicale periculoase / Servicii de colectare, manipulare, transport deseuri menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 326415
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326415/10.05.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare finala, deseuri medicale periculoase / Servicii de colectare, manipulare, transport deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare finala, deseuri medicale periculoase / Servicii de colectare, manipulare, transport deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de colectare, manipulare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase / Servicii de colectare, manipulare, transport deseuri menajere?
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 392 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 4.784, 00RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare, este egala cu cel putin perioada de valabilitate a ofertei (valabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor).da Xnu?Conform art. 278¹ ali.1 punctul b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: (4200 + 58, 39) = 4.258, 39 lei.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
Garantie de buna executie
garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 10 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? copie scanata a originalului si semnata electonic2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - copie scanata a originalului si semnata electonic3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copie scanata a originalului si semnata electonic4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic)5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, scanata si semnata electonic)6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - copie scanata a originalului si semnata electonic7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 se va prezenta atat de sustinator/subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager Dr. Bogdan Paltineanu;Director economic Ec. Elena NituicaComisia de evaluare este urmatoarea : Presedinte: - Ec. Tereza Ion- Sef Biroul Achizitii PubliceMembrii- Ec. Corina Dumitru- Sef Birou Financiar- Dr. Adina Dinu- Medic epidemiolog- Ref. Dan Dinca- Sef Serv. AdministrativSecretar- Merc.Virginia Stoenescu- Biroul AprovzionareMembru supleant-Ref.Gheorghe Ion ? Serv. Administrativ- copie scanata a originalului si semnata electonic.Nota: Ofertantul trebuie sa prezinte (certificatele solicitate) situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1.Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere din care sa rezulte: - codurile CAEN(3811, 3812, 3821, 3822 etc.) corespunzatoare cu obiectul proceduriicare fac obiectul acordului-cadru : - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (copie scanata a originalului si semnata electonic).Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie scanata a originalului si semnata electonic).Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - (copie scanata a originalului si semnata electonic).2.Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSC (deseuri menajere) valabila la data depunerii ofertelor ? copie conform cu originalul - copie scanata a originalului si semnata electonic.3.Autorizatie pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor medicale periculoase emisa de Primaria pe raza caruiea ofertantul isi desfasoara activitatea valabil la data deschiderii ofertelor ? copie scanata a originalului si semnata electonic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - (copie scanata a originalului si semnata electonic)., 2.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (31.12.2010 sau 30.06.2011), pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii ? copie (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimene de semnatura, semnat electronic).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Listei privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani (lista de contracte trebuie sa cuprinda contractele de servicii similare obiectului contractului).*Dupa o parte din contractele similare enumerate se vor prezenta copii ale paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului) din contractele prezentate ca experienta similara. - (copie scanata a originalului si semnata electonic).- copie scanata a originalului si semnata electonic., 2.Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (deseuri menajere si periculoase) si documente ce demonstreaza forma detinerii in patrimoniuprin orice mijloace (contract de inchiriere, leasing, contract de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie)care ofertantul va face dovada detinerii a numarului minim de mijloace de transport pentru cantitatea estimata, respectiv minim 2 autovehicule autorizate pentru deseuri medicale periculoase si minim 2 autovehicul pentru deseuri menajere ? copie scanata a originalului si semnata electonic., 3.Licenta de transport eliberata de ARR (deseuri menajere) si Licenta de transport deseuri medicale pentru autovehiculele cu masa peste 3, 5 tone, daca este cazul ? (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura - copie scanata a originalului si semnata electonic., 4.Dovada dispuneri prin orce mijloace (contracte de inchiririere, leasing, contracte de colaborare etcsau prin angajament de punere la dispozitie) a unei rampe ecologice de depozitare deseuri menajere, valabil la data deschiderii ofertelor ? copie scanata a originalului si semnata electonic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul., 5.Autorizatie integrata de mediu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere) ? copie scanata a originalului si semnata electonic.Declaratie pe propria raspundere ca in situatia in care va fi declarat castigator, pana la semnarea contractului va prezenta autorizatia respectivapentru conformitate documentul in original sau copie legalizataNota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul., 6.Rutele de transport aprobate de organismele abilitate conform legii. Transportul deseurilor se va realiza pe traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sanatatea populatiei (art. 23 lit. f dinO.U.G. nr. 78/2000); eliminarea deseurilor cat mai aproape de locul de generare (art. 4 lit. 6 din H.G. nr. 1061/2008) - copie scanata a originalului si semnata electonic., 7.Referate tehnice emise de catre Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport a deseurilor medicale ? copie scanata a originalului si semnata electonic, 8.Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G. nr. 128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ? copie legalizata, copie conform cu originalul cu privire la: - activitati de colectare, transport si depozitare deseuri menajere pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3811, 3821, 4941- activitati de colectare si transport in vederea valorificarii a deseurilor reciclabile- colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007:3812, 3822, 4941 - copie scanata a originalului si semnata electonic., 9.Dovada eliminarii finale a deseurilor medicale periculoase: - contract cu eliminatorul final (incinerator ecologic) ? copie scanata a originalului si semnata electonic.Declaratie pe propria raspundere ca in situatia in care va fi declarat castigator, pana la semnarea contractului va prezenta contractul cu eliminatorul final pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata., 10.Autorizatie sanitara de functionare pentru eliminatorul final emisa de D.S.P. conform OUG219/2008de pe raza careia isi desfasoara activitatea copie scanata a originalului si semnata electonic., 11.Dovada monitorizarii emisiilor de la incinerator de catre institutii autorizateconform OUG 219/2008 -copie scanata a originalului si semnata electonic., 12.Certificat de formare profesionala pentru: - conducatorii auto care transporta marfuri periculoase ADR- certificat pentru consilier de siguranta- certificat persoana desemnata pentru autovehicule care depasesc 3, 5 tone - copie scanata a originalului si semnata electonic., 13.Raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite pentru transportul desurilor rezultate din activitatea medicala fara obiectiuni. - copie scanata a originalului si semnata electonic.Nota: Se vaprezenta in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalul.Nu se accepta certificat in curs de atestare. ISO 14001/2005 sau echivalent ? copie scanata a originalului si semnata electonic, ISO 9001/2008 sau echivalent? - copie scanata a originalului si semnata electonic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:28