Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, prelucrare, analiza probe de carbune extras si comercializat


Detaliu pentru invitatia numarul 347684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Numar invitatie: 347684/30.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, prelucrare, analiza probe de carbune extras si comercializat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SACod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr.3, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon: +40 0374172600, fax: +40 0374172601, persoana de contact: DANA SIMONA MIREA - Sef Serv. APMD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Societatii Nationale de Inchideri Mine Valea Jiului SA, localitatea Petrosani, str. Mihai Viteazu nr. 3, etaj II, cod postal 332014, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, prelucrare, analiza probe de carbune extras si comercializat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, prelucrare si analiza probe de carbune extras de la cele trei mine, Petrila, Paroseni si Uricani, in vederea comercializarii carbunelui extrasValoarea minima reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari. Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse ptr. cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima.Optiuni: Se aplica prevederile art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 71610000-7 - Servicii de testare si de analiza a compozitiei si a puritatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 932 - 426, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este obligatorie.Valoarea garantiei de participare este: 5618 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModalitati de constituire (pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR)a) virament bancar, in contul nr. RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosani, confirmat de banca emitenta sau fila CEC ? confirmata de banca, pana la data si ora deschiderii ofertelorb) instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.c) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA (ptr. sume mai mici de 5000 lei). Se emite chitanta fiscala, care se va prezenta original/copie.pentru IMM-uri: pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare operator va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Nota: Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta conform prev. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu prev. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.Modalitatile de constituire respecta prevederilor art.90 (1) din HG 925/2006: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Nu se admit copii.b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 5 (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, documentele/declaratiile/formularele solicitate a fi intocmite de ofertanti se vor prezenta numia in original, conform formularelor din SECTIUNEA III ? modele1. Date generale ofertant - - se completeaza conform formular E1.12. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - secompleteaza conform formular E1.2declaratia se va prezenta atat de subcontractanti cat si de terti sustinatori3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -se completeaza conform formular E1.3declaratia se va prezentasi de terti sustinatoriNu se exclud ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1din OUG 34/2006 - 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1din OUG 34/2006 se completeaza conform formular E1.4declaratia se va prezenta atat de subcontractanti cat si de terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoescu Petru2. Ing. Nicolescu Cristian3. Ec. Straut Delia4. Ing. Dragulescu Florica5. Ing. Abraham Beatrice6. Ing. Ghicajanu Nicolaie7. Ing. Popescu Alexandru8. Ing. Ibanescu Ion9. Ing. Mirea Dana10. Ec. Borca Simona11. Ing. Stancu Viorel12. Ing. Holingher Sorina13. Ing. Radescu Nicolae14. Ing. Sienerth Ion Valter15. Ing. Boteanu Daniel16. Ing. Bogdan Emil17. Jr. Colda VeronicaValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNIMVJ SA, cu respectarea prev. art.94 din HG 925/20065. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular E1.56. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - se completeaza conform formular E1.6 In conformitate cu prevederile art. 5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant la data de 31.12.2011 vizat de Directia Generala a FinantelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cuprinzand subcontractantii ? daca este cazul, 2. Acord de asociere ? in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna., 3. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, in care acesta precizeaza ca detine utilajele si instalatiile necesare pentru realizarea serviciilor de colectare, prelucrare si analiza a probelor de carbune brut, 4. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca detine personal calificat pentru efectuarea serviciilor de colectare, prelucrare si analiza a probelor de carbune brutPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer