Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare si introducere date


Detaliu pentru invitatia numarul 351307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala Antidrog
Numar invitatie: 351307/29.07.2013
Denumire contract: Servicii de colectare si introducere date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala AntidrogCod fiscal: 28652497, Adresa: bd. Unirii nr. 37 bl A4, parter sect. 3 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 745762829, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Unirii nr. 37 bl A4, parter sect. 3 Bucuresti, Romania, cod postal: 051053, telefon: +40 745762829, fax: +40 213162767, persoana de contact: Virgil Vinatoru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediulautoritatii contractante situat in Bucuresti, bd. Unirii nr. 37 bl A4, parter sect. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare si introducere date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare si introducere date in vederea realizarii unui studiu in populatia generala (15-64 ani) privind cunostintele, atitudinile si practicile referitoare la consumul de droguri.
II.1.6) CPV: 72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 170.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 5063 leiGarantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC. - Formular nr. 11Cont A.N.A garantii : RO64TREZ7035005XXX013279 deschis la Trezoreria sector 3Cod fiscal: 28652497In cazul IMM cuant. gar.de part. solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de part.se aplica numai in cazul in care asoc.este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In situatia prevazuta la art. 278^1 din O.U.G.nr. 34/2006, alin (1), lit b), se retine din garantia de participare suma de 2531, 71 lei.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare va fi depusa in alta valuta, echivalenta se va face, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului - Formularul nr. 12.Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul IMM cuantumul gar.de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de buna executie se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul sau, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 O.U.G. nr.34/2006) - formular 1AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute al art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 1BIncadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu persoanelecare detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante privind procedura de achizitie publica, respectiv cu: Oprea Sorin, Dumitru Constantin, Timbus Delia, Virgil Vinatoru, Piscociu Laura, Negoi Nita Catalin, Dogaru Iulian - Formular 10Formular de inscriere la procedura - formular 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 8Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale care sa prezinte lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legaliata sau copie certificata "conform cu originalul"semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Toate documentele/declaratiile/certificatele in alta limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere legaliata in limba romana. Ofertantul sau, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Informatiile din acest document vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.Ofertantii straini vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si Declaratie privind cifra de afaceri globala aferenta perioadei 2010-2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online din S.E.A.P., gratuit de la sediul autoritatii contractante sau de pe site-ul www.ana.gov.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer