Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER


Detaliu pentru invitatia numarul 325899
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC ADMINISTRATIA PIETELOR SI TARGURILOR SA BRAILA
Numar invitatie: 325899/09.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ADMINISTRATIA PIETELOR SI TARGURILOR SA BRAILACod fiscal: RO 27338691, Adresa: Braila, Sos.Baldovinesti, Nr.20, Braila, Telefon: 0239615498, Fax: 0239615499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Braila, Sos.Baldovinesti, Nr.20, Braila, Romania, cod postal: 810175, telefon: +40 0239615498, fax: +40 0239615499, persoana de contact: Braila, Soseaua Baldovinesti, Nr.20
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Administratia Pietelor si Targurilor SA Braila Soseaua Baldovinesti Nr.20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE COLECTARESI TRANSPORT A GUNOIULUI MENAJER
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2208lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: -scrisoare de garantie bancara Formular 07 ?Sectiunea -Formulare- ordin de plata in contul autoritatii contractante?RO75RZBR0000060012935157-lichiditati depuse la casieria autoritatii contractanteDovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata obligatoriu in original cel mai tarziu la data si ora stabilita. pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul care cuprinde oferta, la vedere, anexata la scrisoarea de inaintare.Garantia de participare la licitatie este irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituite garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) in urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma in cuatum de 1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 10 % din valoarea contractului si poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa pe perioada derularii contractului si care devine anexa la contractul de servicii sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile lunare.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului A din sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului B din sectiunea Formulare;Cerinta nr.3Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala, in copie legliizata, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiesa plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;neprezentarea acestui document sau prezentarea acestuia cu o perioada de emitere mai mare de 30 de zile fata de data de deschidere a ofertelor, duce la descalificarea participantului.Cerinta nr.4Certificat de atestare fiscala Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va prezenta certificatul de atestare fiscala, in copie legalizata, privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;neprezentarea acestui certificat sau prezentarea acestuia cu o perioada de emitere mai mare de 30 de zile fata de data de deschidere a ofertelor, duce la descalificarea participantuluiCerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului D din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui formular completat duce la descalificarea participantului.Cerinta nr.6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la prevederile art.69^1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularului E din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui formulart completat duce la descalificarea participantului.Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul SC APT SA: ing.Balan Costel Danut-Director General;ec.Ilas Magdalena-Director Operatiuni Economico Financiare- membru comisie de evaluare ; jurist Dragut Meluta- Director Administrativ;ec.Constantin Silvia- Sef serviu financiar contabil- membru comisie de evaluare; ing.Mustata Florin- Birou investitii - membru comisie de evaluare; ref.Curca Doinita - Birou achizitii - membru comisie de evaluare;cons.juridic Ceafalau Oana Roxana- membru comisie de evaluare;ing.Teodoru Daniela- Birou control intern - membru supleant comisie de evaluare;ing.Tanase George ? Sef Serviciu Tehnic- membru supleant comisie de evaluare;cons.juridic Jarca Iulia- membru supleant comisie de evaluare.Cerinta nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa conform Formularul 05 din sectiunea Formulare;
- neprezentarea acestui certificat completat duce la descalificarea participantului Cerinta nr. 1Certificat constatator. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala., in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.-neprezentarea acestui document sau prezentarea acestuia cu o data de emitere mai mare de 30 de zile fata de data de deschidere a ofertelor, duce la descalificarea participantului.Cerinta nr. 2Licenta emisa de A.N.R.S.C. - Modalitatea de indeplinireLicenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, valabila la data licitatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabilCerinta nr. 2Informatii privind situatia economica si financiara-Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCerinta nr. 2Persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiCerinta nr.3Declaratie privind infrastructura tehnico-edilitara pe care o detine operatarul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul SC APT SA Braila Soseaua Baldovinesti nr.20 si SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer