Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor: 1) servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere; 2) servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase


Detaliu pentru invitatia numarul 324246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 324246/18.04.2012
Denumire contract: Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor: 1) servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere; 2) servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917, fax: +40 233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor: 1) servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere; 2) servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii colectare si transport deseuriLotul 1 : servicii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special, in regim de colectare stabilit cu beneficiarul la toate punctele de colectare din cadrul Spitalului Municipal de Urgenta RomanLotul 2 : Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare 3434 ron impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B.IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin(2) din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: -OP in contul nr.RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, -instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul "modele de formulare"-formularul 3. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3)lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art.36 alin.(1)lit.a din HG 925/2006. Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: lotul 1 - 925 lei, lotul 2- 792 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "modele de formulare".2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare". Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr.7.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. 1.Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.2. Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza H.G.128/2002 de autoritatea competenta pentru protectia mediului- in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante. Autorizatia va privi activitatile de colectare, transport si depozitare deseuri menajere, respectiv activitatile de colectare, transport si incinerare deseuri periculoase. In situatia in care ofertantul efectueaza incinerarea deseurilor anatomopatologice, in mod obligatoriu va depune autorizatie integrata de mediu. In situatia in care incinerarea deseurilor anatomopatologice se efectueaza de catre un subcontractant, atunci pentru acest subcontractant se va depune autorizatie integrata de mediu, pentru ofertant fiind suficienta autorizatia de mediu.3. Licenta de operare eliberata de ANRSC (in cazul deseurilor menajere) valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;4. Aviz sau autorizatie sanitara de functionare emisa de Directia de Sanatate Publica teritoriala de pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea (in cazul deseurilor medicale periculoase) - copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.5. Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport.Nota: Toate autorizatiile si avizele detinute de ofertant vor face dovada respectarii principiului proximitatii: eliminarea deseurilor in instalatiile conforme cele mai apropiate (art.7, al.2 din OUG nr.78/2000), transportul sa se faca pe traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sanatatea populatiei (art.23, lit.f din OUG78/2000), eliminarea deseurilor cat mai aproape de locul de generare (art.4, lit.6 din HG 1061/2008).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si lista personalului desemnat pentru derularea contractului., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, instalatiile pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de documente care sa faca dovada detinerii acestora sub orice forma legala., Informatii privind subcontractantii - daca este cazul Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru domeniul ce face obiectul contractului, Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer