Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor. 1) Servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere; 2) Servicii de colectare,transport si eliminare finala a desurilor medicale periculoase;


Detaliu pentru invitatia numarul 346363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 346363/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor. 1) Servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere; 2) Servicii de colectare, transport si eliminare finala a desurilor medicale periculoase;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: +40 0233741917, Fax: +40 0233741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 0233741917, fax: +40 0233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Str. Tineretului, nr.28 -Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare si transport in vederea eliminarii finale a deseurilor. 1) Servicii de colectare transport si depozitare deseuri menajere; 2) Servicii de colectare, transport si eliminare finala a desurilor medicale periculoase;
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii colectare si transport deseuri: Lotul 1: Servicii de colectare, transport si depozitare a desurilor menajere, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special, in regim de colectare stabilit cu beneficiarul la toate punctele de colectare din cadrul Spitalului Municipal de Urgente Roman.Lotul 2: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala;
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea contractului fara TVA): 3950 lei impartita pe loturi astfel: Lotul 1 =1850 lei; Lotul 2 = 2100 lei.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acestia beneficiaza de reducerea cu 50%, prevazuta de art.16 alin.(2). Ofert trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.In cazul unei asocieri: -daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.-daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea benef de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a gar de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zileGar de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: -printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006.-OP in contul nr. RO24TREZ 4925006XXX 003848 deschis la Trezoreria Roman.Neconstituirea gar de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabiliatate solicitata, atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaceptabila conform art.36 alin.(1) lit.a din HG 925/2006. Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care CNSC o respinge, aut contractanta va retine contestatorului din gar de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: Lotul 1 -925 lei; Lotul 2 -1050 lei. Conversia leu/valuta se va face la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Se va prezenta formularul nr.5 din fisierul "modele de formulare".2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la artt.69^1 din OUG 34/2006.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul formularului nr.7.Membrii com.director: Dr. Catalina Palanceanu-Manager;Dr.Glodeanu Daniela-Director Medical;Ec.Leonard Achiriloaei-Director Financiar Contabil;As.prin.Chirila Elena-Director ingrijiri;Zavalichi Costel-economist;Lilia Moise-Cs.Jr;Razvan Badac-Cs.Jr.Achizitii.4.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin. ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata"conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a oferetelor.2.Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in baza HG 128/2002 de autoritatea competenta pentru protectia mediului- in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Autorizatia va privi activitatile de colectare, transport si depozitare deseuri menajere, respectiv activitatile de colectare, transport si incinerare deseuri periculoase. Insituatia in care ofertantul efectueaza incinerarea deseurilor anatomopatologice, in mod obligatoriu va depune autorizatie integranta de mediu. In situatia in care incinerarea deseurilor anatomopatologice se efectueaza de catre un subcontractant se va depune autorizatie integranta de mediu, pentru ofertant fiind suficienta autorizatia de mediu.3.Licenta de operare eliberata de ANRSC(in cazul deseurilor menajere), valabila la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata"conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante.4.Aviz sau autorizatie sanitara de functionare emisa de DSP teritoriala de pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea(in cazul deseurilor medicale periculoase), copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.5.Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, conf.HG 1061/2008.Nota: Toate autorizatiile si avizele detinute de ofertant vor face dovada respectarii principiului proximitatii: eliminarea deseurilor in instalatiile conforme cele mai apropiate(art.7, alin.2 din OUG 78/2000), transportul sa se faca pe traseele cele mai scurte si/sau cu cel mai redus risc pentru sanatatea populatiei(art.23, lit.f din OUG 78/2000), eliminarea deseurilor cat mai aproape de locul de generare (art.4, lit.g din HG 1061/2008).Referitor la licentele/autorizatiile/certificatele solicitate se vor prezenta conform prevederilor: Legii 211/2011, Ord. Min.Transp si Infrastr.396/2009, Ord.Min.San.613/2009, Ord.Min.Med.si Dez.1798/2007, Legea 101/2007 si altor prevederi legale in domeniu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractatntii -daca este cazul, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, instalatiile pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de documente care sa faca dovada detinerii acestora sub orice forma legala., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , precum si lista personalului desemnat pentru derularea contractului. Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru domeniul ce face obiectul contractului., Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer