Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, sortare, transport si livrare trimiteri de corespondenta, in greutate de pana la 2 kg ale Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4 catre destinatari persoane fizice si persoane juridice din Romania.


Detaliu pentru invitatia numarul 350848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4
Numar invitatie: 350848/23.07.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, sortare, transport si livrare trimiteri de corespondenta, in greutate de pana la 2 kg ale Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4 catre destinatari persoane fizice si persoane juridice din Romania.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4Cod fiscal: 13839528, Adresa: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 4606166, Fax: 4606167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041546, telefon: +40 214606062, fax: +40 214606167, persoana de contact: Kakac Mihaela Alice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, sortare, transport si livrare trimiteri de corespondenta, in greutate de pana la 2 kg ale Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4 catre destinatari persoane fizice si persoane juridice din Romania.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, sortare, transport si livrare trimiteri de corespondenta, in greutate de pana la 2 kg ale Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4 catre destinatari persoane fizice si persoane juridice din Romania.Optiuni: Conform art. 6 din H.G. nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.17 - 112, 298.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui prin virmanet bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale Sector 4, care se prezinta in original cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. In cazul in care garantia de participare se va consitui prin viramanet bancar, se va depune in contul RO48TREZ7045006XXX004822 deschis la Trezoreria Sectorului 4. Cuantumul garantiei de participare este de 2.200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 60 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi iervocabila si nu va putea fi constituita de subcontractanti.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante. Aceasta se va prezenta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa si prezenta , ,Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa si prezenta , ,Formularul nr. 2 - Certificatul de participare cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010.Se va completa si prezenta , ,Formularul nr. 3 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Oundjian Hrant - Director General, Boboaca Alin Claudiu - Director Executiv, Beleazna Stefania Elena - Sef Serviciu Contabilitate si Financiar, Bucur Ioana - Sef Birou Administrare Baze de Date si Achizitii Publice, Dinu Gheorghina - Sef Birou Juridic, Vasile Gabriel Emanuel ? Sef Serviciu Deservire Generala, Vaduva Viorica - Consilier in cadrul Biroului Administrare Baze de Date si Achizitii Publice, Kakac Mihaela Alice - Consilier in cadrul Biroului Administrare Baze de Date si Achizitii Publice Ionescu Luminita - Consilier Juridic in cadrul Biroului Juridic, Petre Mihaela - Consilier in cadrul Serviciului Contabilitate si Financiar; Viceprimar sector 4: Popescu Alexandru Leonte; Consilierii locali sector 4: Baluta Daniel, Comanescu Jean Valentin, Delegeanu Dan-Bogdan, Diaconu Gheorghita, Dragan Romeo Ionel, Georgescu Mihai, Giuglea Florian, Ionescu Alexandru-Silviu, Ionescu-de Juan Decebal-Dan, Iosub Mircea Ovidiu, Mihalache Eugen Costinel, Muntean Ioan-Mircea, Nae Anca Maria, Negrescu Mariana-Carmen, Petcu Marian, Popescu Marian Radu, Popescu Viorel Dan, Pricea Dorin, Puiu Florian, Radoi Ani Gabriela, Spiridon Stefan, Stoian Ghiocel-Daniel, Tebesoi Daniela, Toma Veronica, Vartejaru Nicolae, Zara Ovidiu Dumitru.Se va prezenta , ,Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice (copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ din care sa reiasca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa si prezenta: , ,Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificatul constatator (copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"), valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al opratorului economic a codului CAEN asociat obiectului procedurii de atribuire. Se va prezenta Certificatul de inregistrare fiscala (copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"), cu semnatura autorizata si stampila ofertantului.- Se va prezenta , ,Autorizatia eliberata de A.N.C.O.M., conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 31/2002 si ale Deciziei presedintelui A.N.R.C.T.I. nr. 2858/2007 cu modificarile si completarile ulterioare in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, traduse autorizat in limba romana conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Certificarea sistemelor de management pentru serviciilr ofertatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer