Achizitie publica - Servicii de colectare, transport , depozitare si paza a vehiculelor abandonate/ fara stapan
Detaliu pentru invitatia numarul 326665
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326665/14.05.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport , depozitare si paza avehiculelor abandonate/ fara stapan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: CORALIA FILIP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Parfumului nr.2-4, sector 3, Bucuresti, etaj 2, camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport , depozitare si paza avehiculelor abandonate/ fara stapan
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport , depozitare si paza avehiculelor abandonate/ fara stapan, care fac obiectul Legii 421/2002, completata si modificata de Legea 309/2006
II.1.6) CPV: 63121000-3 - Servicii de depozitare si de recuperare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 2.741 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (90 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 1.370, 96 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: - LIVIU NEGOITA; VASILE DOBRANICI; MIRELA IONITA; ALINA SOCOBEANU; GABRIEL CALINESCU; CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA; OLIMPIA STANCA- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul generalconsolidat, din care sa reiasa plata obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude prestarea de servicii care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariatsauincopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (conform Caietului de sarcini ): Dotarea tehnica minima solicitata este: - 1 autospeciala de 3, 5 t cu macara;
- 4 autospeciale de tip platforma;
- un trailer de 20 t;
- o macara de 16 t;Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada ca, la data licitatiei, detine utilajele/echipamentele necesare precum si dotarea solicitata pentru acestea, in proprietate sau prin inchiriere., Existenta unui loc destinat depozitarii vehiculelor abandonate sau fara stapan, cu o suprafata utila de minim 1.500 mp, precum si a unei incaperi pentru depozitarea bunurilor aflate in interiorul vehiculelor, in proprietate sau chirie. Locul destinat depozitarii vehiculelor abandonate sau fara stapan va fisupravegheat 24/24 h de agenti de paza., Prestatorul trebuie sa detina o baza tehnica de productie formata din: - spatiu parcare adecvat pentru toate autospecialele/ echipamentele folosite in activitatea de colectare si transport avehiculelor abandonate/fara stapan;
- atelier intretinere/ reparatii, autorizat RAR, pentru activitatatile de reparare, intretinere, reconditionare si/sau reglare a ansamblurilor mecanice, electrice si/sau electronice ;, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la modul de organizare si personal: Se va prezenta: Lista personalului responsabil ? ?cheie?;
- Prestatorul trebuie sa faca dovada ca are incadrati cu contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii urmatoarele categorii de personal: -conducatori auto calificati pentru deservirea autospecialelor ofertate -minim10 persoane;
-operatori legatori sarcina pentru deservirea utilajelor in derularea activitatilor specifice- minim 10 persoane;
-personal coordonatoractivitati - minim 1 persoana;
-dispeceri - minim 2 persoane;Pentru persoanele de mai sus se solicita CV si copiidupa cartile de munca, contract de colaborare sau echivalent ., Instructiuni privind subcontractantii: Ofertantulva completa: Lista cuprinzand subcontractantii . Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare. In lista vor fi inclusi totisubcontractantii, precum si partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:37