Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 346296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Numar invitatie: 346296/08.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1Cod fiscal: 15318810, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/223.15.12;0744798590, Fax: 021/223.15.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 71314, telefon: +4 0212224340, fax: +4 0212224340, persoana de contact: Mihaela Briciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Sector 1, B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase, precum si livrarea de ambalaje necesare colectarii respectivelor deseuri
II.1.6) CPV: 90524000-6 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 7983 lei.Gar de part se poate depune si in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileModalitati de constituire al garantiei de participare acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO26TREZ70124680220XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 15318810.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, aut contr va retine contestatorului o parte din garantia de participare conform disp.art.278 indice 1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006Termen de valabilitate al garantiei de participare cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1 Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.2. Mod de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat, Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Ioan Fleaca ? Director GeneralComan Mariana ? Director General AdjunctMihaela Briciu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteDaniela Nita ? Director EconomicMarius Petre ? Sef Serviciu Contabilitate, BugetConsilieri locali: Adam M, Andreiana SC, Antipa AL, Borta C, Brad I, Diaconescu A, Diaconescu FNA, Dinu SC, Dumitrescu TC, Fodoroiu CM, Gheorghe LI, Iamandi D, Iorgulescu MA, Mara LC, Mitu RA, Motoc V, Olteanu PI, Pavel BV, Pupaza N, Radu A, Stamule T, Stan TS, Stancu N, Stancescu mD, Tanaescu A, TeodorescuC, Zvirid AL.Pt tert-ul sustinator se vor solicita doc prev la art. 69^1, art. 180 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 mod si comp prin Legea nr. 279 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri. Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Dovada inscrierii ofertantului in Strategia Nationala si/sau in Planul Regional de Gestionare a Deseurilor, conform HG nr. 1470/2004. Autorizatie de mediu emisa in baza HG 128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului. Ofertantul va prezenta autorizatia de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asociatii, autorizatia de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului trebuie prezentata de fiecare asociat in parte. Autorizatiile trebuie sa fie valabile pe toata durata contractului.Cerinta nr. 4 Avize/Notificari/Autorizatii sanitare de functionare emise de DSP din care sa rezulte in mod explicit: operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor medicale.Cerinta nr. 6 Acord de functionare eliberat de Primaria pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea tuturor serviciilor ce fac parte din obiectul achizitiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, servicii similare cu o valoare de minim 532200 fara TVA - prezentarea unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii cu o valoare cel putin egala cu 532200 lei fara TVA. Se va completa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Pentru calculul echivalenta curs leu/euro se va tina cont de cursul leu/euro mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 3Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care op ec le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii: se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului din punct de vedere al protectiei mediului de catre institutii tehnice de specialitate, pentru ultimul trimestru incheiat., Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin un sofer cu certificat de atestare profesionala (ADR) siConsilier de Siguranta conf. OMS 82/1992., Cerinta nr. 5 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. Ec. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - operatorii economici trebuie sa faca dovada detinerii (prorietate/incheriere/leasing sau alte forme de punere la dispozitie) : a)a minim unui mijloc de transport cu care se va face colectarea si transportul deseurilor infectioasede la autoritatea contractanta autorizat de DSP ? prezentarea de avize/notificari/autorizatii sanitare de functionare emise de DSP pentru mijl. de transport; de asemenea pt mijl de transp: dovada inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatea de operator de transport deseuri periculoase; raport de inspectie privind starea tehnica a mij de trans folosite pt.transportul deseurilor infectioase; autorizatie de transport de la ISU conform HG 1061/2008; mijl de transport trebuie dotate cu cu cantar pentru cantarire deseuri infectioase avizate si certificate metrologic de Biroul Roman de Metrologie Legala BRMLb) a unei statii de igienizare a autovehiculelor folosite pt.colectarea si transportul deseurilor medicale sau contract de igienizare a autospecialelor folosite pt.colectarea si transportul deseurilor medicale cu o firma specializata, conf.OMS nr. 1226/2012.c) a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat dotat cu instalatie frigorifica ? se va prezenta mentiune in Autorizatia de Mediu;d) a minim unei instalatii de sterilizaretermica umedasau uscata, autorizata de Autoritatea Teritoriala de Mediu si avizata de Ministerul Sanatatii ? prezentarea de proces-verbal de receptie sipunere in functiune a instalatiei folosite , semnat de reprezentantiiinstitutiilor relevante. In cazulin care echipamentele folositese afla in proprietatea unor tertise va prezenta contractulcare conferadreptul ofertantului/subcontractantilorsa foloseascaechipamentul respectiv, contract care va aveao durata minimacu durata contractuluice reprezinta obiectul achizitiei, precum si documentele de autorizarea echipamentelor respective, conf OMS nr. 1226/2012 Cerinta nr. 1Oparatorul economic trebuie sa aiba implementat si sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent .Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea., Oparatorul economic trebuie sa aiba implementat si sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent .Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer