Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si de eliminare deseuri spitalicesti
Detaliu pentru invitatia numarul 344937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344937/09.04.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si de eliminare deseuri spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Mihail Kogalniceanu nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si de eliminare deseuri spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de : servicii de colectare, transport si eliminare deseuri spitalicestiLot nr.1 - V.Eminima pana la 31.12.2013 este de 100.000 lei; V.E maxima pana la 30.04.2014 este 150.000 lei.Lot nr.2 - V.Eminima pana la 31.12.2013 este de 2000 lei; V.E maxima pana la 30.04.2014 este de 4.000 lei.Lot nr.3 - V.E minima pana la 31.12.2013 este 75 lei.;V.E maxima pana la 30.04.2014 este de 125 lei.Lot nr.4-V.E minima pana la 31.12.203 este de 900 lei; V.E maxima pana la 30.04.2014 este de 1575 leiValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Vor fi aplicabile prevederile art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 975 - 155, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1= 2000 lei, Lot 2 = 40 lei, Lot 3= 1.5 lei si Lot 4= 18 lei. Forma de constituire orice forma prevazuta de lege. Cont: RO78TREZ6565006XXX004154. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR, data anterioara datei limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se solicita completare Formular 1, din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 se solicita completare Formular 2 din Sectiunea Formulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original/copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"(semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original/ copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul(semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ord ANRMAP nr.314/12.10.2010-se solicita completare Formular 3. din sectiunea Formulare;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)- se solicita completare formular 4 din Sectiunea Formulare( persoanele ce detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite Dr. Dascalu Gheorghe, Director Fin-contabil ec Sorescu Neculai, Dr. Croitoru Lelia-director medical, As. Ungureanu Nadia-director de ingrijiri, presedintele comisiei de evaluare Ec. Dumitrascu Daniela, Ing. Dimbu Irinel-membru;Jr. Stirbu Adriana-membru) 1. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa obiectul de activitate- copie lizibila "conform cu originalul"Nota Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul.2.Autorizatie de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru activitatea transport deseuri periculoase, copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale --respectiv informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani-Completare Formular nr.6 din Sectiunea formulare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.-Completare Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare. Ofertanti care nu detin in proprietate instalatie de eliminare vor prezenta un contract incheiat cu o societate ce detine o astfel de instalatie sau a unui angajament., Referat tehnic eliberat de Institutul de Sanatate Publica din care sa rezulte ca masina folosita la transportul deseurilormedicale este in conformiate cu Ordinul 1226/2012- copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "Conform cu originalul", Autorizatie de mediu, pentru instalatie de eliminare, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza careia se afla aceasta instalatie- copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "conform cu originalul", Certificat ADR pentru conducatori de autovehicule care transporta marfuri periculoase, eliberat de ARR-copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "conform cu originalul", Licenta de transport marfuri periculoase in conditiile stabilite de Regulamentul consiliului CEE 881/1992, sau Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina Licenta de transportpana la data de incheiere a contractului-copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 11:19