Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI MENAJERE


Detaliu pentru invitatia numarul 344207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 344207/22.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI MENAJERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 0213347387, fax: +40 0213347387, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniSos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI DEPOZITARE DESEURI MENAJERECONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 480 - 498, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 1 % din valoarea maxima estimata fara TVA ( se regaseste in Caietul de sarcini publicat in SEAP) estede 4982, 4 lei.Data la care se va face echivalenta leu-euro pentru GARANTIA DE PaRTICIPAREeste de 06.03.2013, 1 EURO = 4.3615 RON avand in vedere cursul BNR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor. ? Formularul nr. 6In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit in functie de valoarea maxim estimata.Garantia de participare se constituie astfel :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713.Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de servicii 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza :1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3 ;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.1;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.4;5.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator- Formular nr. 3 bis.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidate se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileTOATE Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt DR ANCA BULIMAN- MANAGER, PROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICAL , EC. ROSOI MARIAN- DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, AS. PR. LAURENTU HABUC-DIRECTOR INGRIJIRI , ING ROXANA NICOLESCU-SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII , LIFTICARIU FLORIN- MERCEOLOG BIROU APROVIZIONARE , DR COTIGA ADINA CRISTINA- MEDIC PRIMAR SPCIN , I ALDEA DENISA ELENA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitatedeautoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarileulterioare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (coduri CAEN 3811, 3821, 3832, 4941, etc.) corespunde cu obiectul procedurii, prezentat original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDocumentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.2.Licenta de operare clasa I eliberata de ANRSCconform HG 745 /2007pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice ? copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? in copie (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura) ? completat conform formularului din Sectiunea FORMULAREOfertantul va prezenta o Lista a principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare obiectului procedurii in cel putin 3 contracte de prestari serviciiSe considera contracte indeplinite si daca acestea sunt derulate partial/terminate/finalizate), Prezentarea a cel putin 3 certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari , in original, similar obiectului contractului de prestari servicii, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - completat conform formularului din Sectiunea Formulare ? in original;Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal: 3.1 coordonator de contract cu studii superioare tehnice, experinta generala min. 5 ani;experienta specifica: participarea in pozitia de coordonator a activitatii de salubrizare in minim un contractCerinta- ofertantul va prezenta dovezi aferente personalului pe care il va utiliza pentru indeplinirea contractului (soferi, dispeceri, lucratori operative pentru autocompactoare). Se vor prezenta extrase REVISAL, pentru fiecare din categoriile de personal auxiliar solicitat sau declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata., Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.In acest sens, se solicita: completarea listei prin nominalizarea persoanelor desemnate pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de mediu impuse de contract( ISO 14001 certificat ca manager al sistemului de mediu), pentru functia de responsabil SSMsi pentru functia de Responsabil de Mediu , conform Legii 211/2011 privind regimul deseurilorSe vor prezenta diplome de licenta ale persoanelor desemnate, atestate, certificari, orice alte documente care atesta aceste certificari conform Legii 211/2011NOTA : Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mai sus mentionate., Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original;Se vor depune orice tip de documente care atesta detinerea in patrimoni(proprietate/leasing) pentru minim 2 autogunoiere compactoare., Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in bazaH.G. 128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ? copie conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertei.Autorizatiava privi activitatile de colectare, transport si depozitare deseuri menajere pentru urmatoarele coduri CAEN, actualizate conform ORD. INS. 337/2007 Rev.2 : - Colectarea deseurilor nepericuloase ? cod CAEN 3811 ;
-Tratarea si eliminarea deseurilor nepericuloase ? cod CAEN 3821- Transporturi rutiere de marfuri ? cod CAEN 4941 ;
-Recuperarea materialelor reciclabile sortate ? cod CAEN 3832, Contract cu rampa ecologica de depozitare (deseuri menajere), valabil la data limita de depunere a ofertei - (stampilat conform cu originalul, semnatura in clar si specimen de semnatura);, Autorizatia integrata de mediu rampa ecologica de depozitarepentru deseuri menajere, in conformitate cu HG 349/2005 privind depozitarea deseurilor si a HG nr.128/2002, document emis de autoritatea competenta , dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului- (copie stampilata conform cu originalul)valabila la data limita de depunere a ofertei Certificat Sistem de management de mediu ISO 14001:2005sau echivalent, pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere-copie certificata cu mentiunea ?conform cuoriginalul" .Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa cu privire la implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent emis in favoarea sa., Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pentru servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere -copie semnata?conform cu originalul" . Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa cu privire implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conf cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer