Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate, pentru obiectivele din cadrul UH Vidraru


Detaliu pentru invitatia numarul 347605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 347605/29.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate, pentru obiectivele din cadrul UH Vidraru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074601, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Achizitii si Logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, Serviciul Achizitii si Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate, pentru obiectivele din cadrul UH Vidraru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere de la CHE Vidraru ; Baraj Vidraru; Bloc de interventie CHE Cumpana; CHE Cumpana
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere nesortate, pentru obiectivele din cadrul UH Vidraru- 500 leinota: ofertantii I.M.M. vor depune pana la data depunerii ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al IMM, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din legea nr.346/2004 cu indicarea datelor prevayute in anexa.2)forme de constituire acceptate: conform art. 86 din HG nr.925/2006 -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau-virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges -depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din h.g. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din hg nr. 925/2006. autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: in orice situatie prevayuta la art. 87 alin 1 din hg 925/2006 actualizata, ofertantul pierzind suma constituita. atentie: neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si in una din formele acceptate la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Data echivalentei Lei/Euro este cursul comunicat de BNR din prima zi lucratoare a saptaminii de dinaintea deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181din OUG nr. 34/2006(A); Modalitatea de indeplinire: Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?2.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizataModalitatea de indeplinire completare, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular din Sectiunea FormulareIncadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant, persoana care asigura sustinerea (tert sustinator) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. BORZA Remus Adrian ? adminstrator judiciar2. VULPESCU Dumitru Remus ? administrator special3. STANCULESCU Mihail ? Director general SC Hidroelectrica SA4. IVAN Constantin ? Director SH Curtea de Arges5. DRAGHICI Rozalia ? director adj. economic SH Curtea de Arges6. JIANU Aurel ? Director Adjunct Productie7. PUNGOCI Silviu ? Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Curtea de Arges8.Mihai Aurelian Judet- Consilier Juridic SH Curtea de Arges9. Zlate Marin? Ing. Pr. Specialist Serv. Achizitii si Logistica SH Curtea de Arges10.Cetatean Laurean ?Sef Serviciu Contracte SC Hidroelectrica SA Bucuresti11. Bogatoniu Sorin - Sef Birou Achizitii SC Hidroelectrica SA12. Andrei Ionut- Sef Serviciu Managementul Utilitatilor SH Arges13. Maria Magdalena Simion ? Economist Serviciu Managementul Utilitatilor SH Arges14 Daniela Hanches - Ing. Pr. Serviciul Achizitii si Logistica3. Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010. Modalitatea de indeplinire: prezentare completata, in original, Anexa la Ordinul ANRMAPnr. 314/2010 1. Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator, emis de ONRC in care informatiile sa fie reale /actuale la data stabilita pentru depunerea ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei de servicii conform caietului de sarcini.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.2. Cerinta nr. 2 - AutorizariLicenta de salubrizare emisa de ANRSC Bucuresti , in copie ?conform cu originalul? , valabila la data depunerii ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire1. Se va prezenta completata in original, Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 15 din capitolul Formulare.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client privat beneficiar.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer