Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti


Detaliu pentru invitatia numarul 326267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 326267/11.05.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230789, fax: +40 237230788, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Garii, nr. 13, Focsani, judet Vrancea, DGASPC Vrancea Biroul Achizitii publice, cam. 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de colectare, transport si eliminare a deseurilor sptalicesti din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Vrancea , conform specificatiilor solicitate in caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -2800 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12) ;
-depunerenumerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.)Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :1400 lei, potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract .Constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) conformart.90 din HG nr. 925/2006, sau Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1A); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 1B); Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 (completare formular 1C); Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 16); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 13) Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ( in copie conform cu originalul ) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, (principal codurile CAEN pentru: 3822 tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812 colectare deseuri medicale periculoase, secundar 4941 Transporturi rutiere de marfuri conf HG 1061/2008 )-(se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, insotita de recomandari si experiente similare, Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Publica, Persoanele responsabile de indeplinirea contractului avand atasate CV-uri/atestate/ diplome/certificate (acolo unde este cazul) Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Documente care atestaca activitatea de incinerare deseuri nu are impact asupra mediului, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului ., Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare, Autorizatie de mediu (insotita de anexe ) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale; Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007 , H.G.128/2002 Cu modificarile si completarile ulteroare , valabile la Data deschiderii, Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica Vrancea pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitati medicale conform art 34 din Normele aprobate prin Ordin 219/2002;, Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009; Si Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS 1030/2009, Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008 Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO 14001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer