Achizitie publica - servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
Detaliu pentru invitatia numarul 329857
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329857/19.06.2012
Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de la centrele din subordinea autoritatii contractantecantitatea estimata a fi colectata pana la 31.12.2012 este de 2300 kg/luna x 7 luni = 16.100 kgcantitatea estimata a fi colectata suplimentar in perioada de prelungire este de 2300 kgValoarea estimata fara TVA: intre 450.800 si 515.200Valoarea minima a intervalului reprezinta val. estimata a contractului de achizitie (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimnetari, in cazul prelungirii contractului pe o perioada de maxima 1 luna.
II.1.6) CPV: 90524300-9 - Servicii de inlaturare a deseurilor biologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2012 este de: 6.700 lei fara TVA si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminSef Serviciu Analize Tehnice: Laurentiu BeznaInspector Analize Tehnice: Niculina PascuCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local (ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta situatia obligatiilor de plata; Se va prezenta original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat, pe fiecare pagina in parte, ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) Certificatul constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC)Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului F5;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiSe va prezenta lista echipamentelor necesare pentru indeplinirea contractului., Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Public, Cel putin o recomandare din partea altui beneficiar din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista privind personalul responsabil pentru serviciile ofertate la care se vor atasa CV-uri, acte de studii (atestate/ diplome/certificate), acolo unde este cazul se va prezenta Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Documente care atesta ca activitatea de incinerare deseuri nu are impact asupra mediului, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediuluiPrezentarea rezultatelor monitorizarii activitatii ofertantului din punct de vedere al protectiei mediului, de catre Institutii de control specializate (ex: Garda Nationala de Mediu), pentru ultimul an Prezentarea rezultatelor monitorizarilor emisiilor in urma arderilor Prezentarea buletinelor de analize : aer, sol, apa, Autorizatie integrata de mediu (insotita de anexe ) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale; OrdinulMinisterului Mediului 1798/2007 , H.G. 128/2002 Cu modificarile si completarile ulteroare, valabile la data deschiderii ofertelor (coopie cf. cu originalul), Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitati medicale conform art 34 din Normele aprobate prin Ordin 219/2002; (copie conf cu originalul), Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009; Si Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS 1030/2009 (conf cu originalul), Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008(conf cu originalul), Declaratie prin care ofertantul sa faca dovada respectarii principiului proximitatii conform art. 7 alin. 2 din O.U. 78/2000 (Declaratie pe propria raspundere si copii conform cu originalul ale actelor doveditoare ca sunt respectate cele declarate), Informatii privind subcontractantiiPrezentarea formularului AS. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 15:30