Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice


Detaliu pentru invitatia numarul 341732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 341732/12.01.2013
Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de la centrele din subordinea autoritatii contractantecantitatea estimata a fi colectata pana la 31.12.2013 este de 1800 kg/luna x 11 luni = 19.800 kgcantitatea estimata a fi colectata suplimentar in perioada de prelungire este de 1800 kg/luna x 4 luni = 7.200 kgValoarea estimata fara TVA: intre 287.100 si 391.500Valoarea estimata pana la 31.12.2013 (fara suplimentare) este de 287.100 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata de 391.500 lei fara TVA reprezinta valoarea ce inglobeaza si serviciile noi.Valoarea minima a intervalului reprezinta val. estimata a contractului de achizitie (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iarvaloarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimnetari, in cazul prelungirii contractului peo perioada de maxima 1 luna.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2013 este de 5.200 lei fara TVA si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiepublica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inlegea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Echivalenta leu/euro se va face se va face la cursul euro stabilit de BNR pentru data de 25.01.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Florin Ionut StancuDumitru HerascuNicoleta CretuSurugiu MarinelaDaniela Irina StaminLaurentiu Marian BeznaNiculina PascuCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local (ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta situatia obligatiilor de plata; Se va prezenta original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat, pe fiecare pagina in parte, ?conform cu originalul?, semnat si stampilat) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC)Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului F5;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile similare prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiSe va prezenta lista echipamentelor necesare pentru indeplinirea contractului., Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita laeliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Public, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista privind personalul responsabil pentru serviciile ofertate la care se voratasa CV-uri, acte de studii (atestate/ diplome/certificate), acolo unde estecazul se va prezenta Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul demarfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HGnr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate ladata deschiderii ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?)., Documente care atesta ca activitatea de incinerare deseuri nu are impactasupra mediului, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediuluiPrezentarea rezultatelor monitorizarii activitatii ofertantului din punct devedere al protectiei mediului, de catre Institutii de control specializate (ex: Garda Nationala de Mediu), pentru ultimul an Prezentarea rezultatelormonitorizarilor emisiilor in urma arderilor Prezentarea buletinelor de analize : aer, sol, apa, Autorizatie integrata de mediu (insotita de anexe ) pentru serviciile decolectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale;Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007 , H.G. 128/2002 Cu modificarile sicompletarile ulteroare, valabile la data deschiderii ofertelor (coopie cf. cuoriginalul), Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica pentrurutele de transport deseuri rezultate din activitati medicale conform art 34din Normele aprobate prin Ordin 219/2002; (copie conf cu originalul), Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa deAutoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009; SiAutorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS1030/2009 (conf cu originalul), Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentrumijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008(conf cu originalul), Declaratie prin care ofertantul sa faca dovada respectarii principiuluiproximitatii conform art. 7 alin. 2 din O.U. 78/2000 (Declaratie pe propriaraspundere si copii conform cu originalul ale actelor doveditoare ca suntrespectate cele declarate), Autorizatie de colectare si transport emisa de organele competente in baza Legii nr. 92/2007 privind serviciile de transport public local, Informatii privind subcontractantiiPrezentarea formularului AS. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer