Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI SI DESEURI NEPERICULOASE


Detaliu pentru invitatia numarul 343966
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 343966/18.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI SI DESEURI NEPERICULOASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, (sediul DGASPC Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI SI DESEURI NEPERICULOASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de colectare, transport, procesare si eliminare a deseurilor periculoase precum si servicii de tratare si eliminare de deseuri nepericuloase (reziduri alimentare de origine animala), rezultate din activitatiiledesfasurate in cadrul unitatilor din subordineaDirectiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis, prezentate in ANEXA I- Lista de cantitati. Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2013 este de 135140.32 lei- valoare la care se va face oferta financiara.Valoare estimata se afla in intervalul 135140, 32 Lei si 202710, 48 lei, fara TVA, in care prima valoare este cea pana la 31.12.2013, iar cea de a doua este valoare estimata cu posibilele suplimentari( conf art, 6 HG 9256/2006, actualizata)Optiuni: posibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act aditional cf.art.6, alin.3 din HG925/2006
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 140.32 - 202, 710.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :1757 leiModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004, in conformitate cuart.89, alin.3 din HG925/2006, actualizata, nu se solicitagarantie de buna executie.Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE(Banca Centrala Europeana)din data de: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 0-Declaratii privind eligibilitatea(Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A )0-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B.)0-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publicenr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta0-Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevart.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata .In cazul asocierii , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Totodata, declaratia va fi completata si de catre tertul sustinator.Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General ? Milutinovici Emilia, Director General Adjunct Protectie Sociala - Negrea Rodica; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte - Ilcau Dana; Director Executiv Protectia Drepturilor Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic- Popa Mariana; Sef Serviciu Investitii Achizitii si Contractari Servicii Sociale-Tatiana Lizarraga; Persoane cu functii publice de executie in cadrul Serviciului Investitii Achizitii si Contractari Servicii Sociale ? Balint Verginica ; Popescu Mihaela; Brebenar Mariana; Maldarescu Alina; Herinean Carmen; Carabet Doina;0-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte(o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)0-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte (o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) Persoane juridice/fizice romane=Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC, sau Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice/fizice straine=Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabile la data limita de depunere a ofertelor, sub forma de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.1 Principalele servicii prestatein ultimii 3 ani, pentru servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se vor confirma prinprezentarea unor certificate/documente (contracte de servicii, documente constatatoare, proces verbal de receptie , etc.. in valoare de minim 70 000 lei fara TVA, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un beneficiar. , iar in cazul in care beneficiar este client privatsi din motive obiective , operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari sau confirmari demonstrarea prestarii de servicii , se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer