Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si eliminare deseuri periculoase


Detaliu pentru invitatia numarul 345190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 345190/13.04.2013
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare deseuri periculoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4617719, Adresa: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Telefon: 0264599503, Fax: 0264599503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +04 0264599503, fax: +04 0264599503, persoana de contact: FLORIN NEAMTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: biblioteca intitutului str. Motilor 19-21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare deseuri periculoase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri spitalicesti
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 000 - 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4400 lei se va constitui in lei. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara conform formularului nr. 8 din Sectiunea III sau prin ordin de plata in contul RO16TREZ2165005XXX014558 Trezoreria Cluj cu conditia confirmarii de catre banca, lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.In cazul unei contestatii in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare. Dovada constituirii garantiei garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru cazul in care garantia de participare se va constitui in alta moneda, pentru o evaluare unitara echivalenta leu/alta valutacursul de schimb se va raporta la data aparitiei invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 1 din sectiunea III Formulare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 7 din sectiunea III Formulare.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea III Formulare.Persoane cu functii de conducere: manager dr, Tudor SIMIONESCU, dir. Financ.contabil ec. Isabela LUCA, sef birou administrativ ec.Loredana BADESCU, Comp. Achizitii Publice ec. Lucretia LOBODA, oficiu juridic jrs.Calin LUPULESCU, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea III Formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); certificat din care sa reiasa ca "obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ORC"Autorizatia sanitara de functionare emisa de D.S.P. din care sa rezulte explicit: operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, trasport si eliminare a deseurilor spitalicesti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de avizare ADR emis de catre Ministerul Economiei si Comertului pentru ambalaje (europubele) cu care vor fi dotate punctele temporare de colectare ale spitalului si care fi preluate la schimb in vederea transportului acestora pana la eliminatorul final, inclusiv cele de unica folosinta, Certificat ADR pentru conducatorii de autovehicule valabil atat pentru clasa respectiva de marfa periculoasa, cat si pentru tipul de vehicul rutier utilizatPentru a dovedi ca ofertantul are capacitatea tehnica de prestare a serviciilor, va face dovada detinerii urmatoarelor echipamente: -instalatie de incinerare autorizata de Autoritatea de Mediu si avizata de Ministerul Sanatatii sau/si;
-instalatie de sterilizare termica autorizata de Autoritatea de Mediu si avizata de Ministerul Sanatatii;
-autovehicule necesare efectuarii transportului care vor indeplini conditiile impuse de H.G. 1061/2008 si OMS 613/2009, Autorizatia de mediu in termen de valabilitate pentru transportor si eliminatorul final din care sa rezulte in mod explicit activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti periculoase, eliberata in conformitate cu Ordinul 1798/2007 cu modificarile si ulterioare ;, Respectarea principiului proximitatii conform HG 10614/2008 art. 4(6)"La stabilirea destinatarului si a traseului de transport al deseurilor periculase, expeditorul va avea in vedere, pe cat posibil, respectarea principiului proximitatii, care presupune ca deseurile sa fie valorificate si eliminbate cat mai aproape de locul de generare", Referat tehnic pentru autovehiculele care transporta deseurile periculoase eliberate conform H.G. 1061/2008 si O.M.S. 613/2009 ; -Certificat implementare a unui sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent.-Certificat ISO 14001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer