Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice


Detaliu pentru invitatia numarul 357518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 357518/14.02.2014
Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare deseuri biologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de la centrele din subordinea autoritatii contractanteValoarea estimata fara TVA: intre 336.000 si 470.400 RONValoarea minima a intervalului reprezinta val. estimata a contractului de achizitie pana la data de 31.12.2014 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea estimata ce cuprinde si valoarea eventualelor prelungiri in baza prevderilor art. 6 din H.G. 925/2006Optiuni: achiz. isi rez. dreptul de a prelungi cf. art. 6 din H.G. 925/2006, max. 4 luni
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 000 - 470, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2014 este de 6.000 lei si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-virament bancar confirmat de catre banca emitenta;
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Per de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta de AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-of a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in per de valab a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, of refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a ofertei;
-cand CNSC respinge pe fond contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Echivalenta leu/valuta se va face la cursul de schimb stabilit de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, conform formularului F1;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, conform formularului F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, conform formularului F3;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Maria ManolacheDumitru HerascuNicoleta CretuMarinela SurugiuDaniela StaminLaurentiu Bezna- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform formularului F4;
- Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta situatia obligatiilor de plata. Se va prezenta original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat, pe fiecare pagina in parte, ?conform cu originalul?, semnat si stampilat).Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere cf. art. 11, alin. 4 din H.G. 925/2006. Certificat constatator emis de ORC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar. Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 670.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocieri, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor. Conform formularului F5;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile prestate in ultimii 3 ani, conform formularului F6;Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiSe va prezenta lista echipamentelor necesare pentru indeplinirea contractului., Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Publica, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului, Lista privind personalul responsabil pentru serviciile ofertate la care se vor atasa CV-uri, acte de studii (atestate/ diplome/certificate), acolo unde este cazul se va prezenta Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Documente care atesta ca activitatea de incinerare deseuri nu are impact asupra mediului, conform O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediuluiPrezentarea rezultatelor monitorizarii activitatii ofertantului din punct de vedere al protectiei mediului, de catre Institutii de control specializate (ex: Garda Nationala de Mediu), pentru ultimul an Prezentarea rezultatelor monitorizarilor emisiilor in urma arderilor Prezentarea buletinelor de analize : aer, sol, apa, Autorizatie integrata de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale; OrdinulMinisterului Mediului 1798/2007, Legii 278/2013 cu modificarile si completarile ulterioare, valabile la data deschiderii ofertelor, Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009 si Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS 1030/2009, Referat tehnic pentru echipamentul utilizat la decontaminarea termica a deseurilor emis de Institutul de sanatate publica conform OG 81/2000, Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008, Declaratie prin care ofertantul sa faca dovada respectarii principiului proximitatii conform Legii 211/2011.Se vor prezenta declaratia pe prorpia raspundere si copii conform cu originalul ale actelor doveditoare ca sunt respectate cele declarate, Asigurare pentru poluarea accidentala a mediului ca urmare a unor accidente ce pot surveni la transportul si distrugerea deseurilor conform OMS 1226/2012, Aviz si certificat de autorizare ADR pentru toate ambalajele folosite la colectarea si transportul deseurilor medicale conform OMS 1226/2012, Autorizatie de transport emisa de ISU conform HG 1061/2008, Informatii privind subcontractantiiOfertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer