Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala, chimice si farmaceutice determinate de lipsa de capacitate la instalatia proprie sau altele determinate de situatii neprevazute (def


Detaliu pentru invitatia numarul 323397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 323397/03.04.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala, chimice si farmaceutice determinate de lipsa de capacitate la instalatia proprie sau altele determinate de situatii neprevazute (defectarea instalatiei proprii )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala, chimice si farmaceutice determinate de lipsa de capacitate la instalatia proprie sau altele determinate de situatii neprevazute (defectarea instalatiei proprii )
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase rezultate din activitatea medicala, chimice si farmaceutice determinate de lipsa de capacitate la instalatia proprie sau altele determinate de situatii neprevazute (defectarea instalatiei proprii )
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare totala de 6480 ronModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Documentul soilicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare : Feresuaru Cristina, Benning Rudolf, Dr. Godri Dora Ana, Membrii rezerva: Dorofte Ileana, Husar LiaSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Daca ofertantul are subcontractant sau un tert sustinator, ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Autorizatia de mediuin conformitate cu Ordinul nr. 1798/2007 coroborata cu O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediuluiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAPa autorizatiei de mediu pentru colectareatratarea si transportuldeseurilor medicale periculoasein conformitate cu Ordinul nr. 1798/2007 coroborata cu O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Cerinta nr. 3Avizul Directiei de Sanatate Publica pentru rutele de transport deseuri medicale periculoase de pe raza caruia apartine autoritatea contractanta conform Ordin 219/2002Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAPa unei declaratii din partea operatorilor economici din care sa reiasa ca daca vor fi declarati castigatori isi vor obtine Avizul Directiei de Sanatate Publica pentru rutele de transport deseuri medicale periculoase de pe raza caruia apartine autoritatea contractanta conform Ordin 219/2002
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii conform art. 188/O.U.G. nr. 34/2006Se va completa formularul nr. 9 -DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice insotita de LISTA privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie utilajele necesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie semnata si stampilata cu mntiunea in conformitate cu originalul areferatului tehnic pentru utilajele si instalatiile folosite la neutralizarea deseurilor medicale conform Ordinului nr. 698/940/2005 al ministrului mediului si gospodararii apelor. Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP, Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?areferatului tehnicpentru autovehiculele utilizate pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala conform Ordinului nr. 613/2009 privind aprobarea Metodologiei de evaluare a autovehiculelor utilizate pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala. Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP, Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va prezenta Formularul nr. 10- Declaratie subcontractant insotita de Lista cu subcontractantii si specializarea acestora. cu evidentierea ponderii subcontractateSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAPContractele serviciilor subcontractate se vor constitui anexa la acordul cadru/contractele subsecvente ce se vor incheia. Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?-Certificat ISO 14001 ? privind managementul de mediu sau echivalent.Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer