Achizitie publica - servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 328182
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328182/29.05.2012
Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINACod fiscal: 4394927, Adresa: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Telefon: +40 0249418962, Fax: +40 0249418963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Romania, cod postal: 230013, telefon: +40 0249418962, fax: +40 0249418963, persoana de contact: NELU COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicaleValoarea estimata fara TVA: intre 129, 772.00 si 203, 927.00 RON. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. suplimentarea cantitatilor se face conform art 6 din HG nr 925/2006
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 927 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garantiei: 2.595 lei. Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare Formular GP, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la data limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16, al. 2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr. 1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Se vor retine din garantia de participare, in raport de valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art 278^1 din OUG nr 34/2006, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului din ceea ce depaseste 63.001 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ CertificatCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr 314/2010.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12CDECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Declaratie pe proprie raspunderePersonalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Manager: dr. Andrei IordacheDirector medical: dr. Romeo StanculescuDirector financiar-contabil: ec. Elena VisanDirector ingrijiri medicale: as. Daniela SanduCompartiment Juridic: jr. Octavian IanaSef Serviciu Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport: ec. Nelu Cojocaru Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- dovezile pentru aplicarea legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si anume declaratie in conformitate cu anexele 1 si 2 prevazute la art.7 din legea 346/2004.Operatorul economic va face dovada de apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de achizitie prezentand Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale prin completarea formularului IG
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Operatorul economic va demonstra ca are experienta necesara derularii Contractuli completand declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de asemenea operatorul economic va prezenta cel putin o recomandare de la beneficiari., Autorizatie de mediu pentru eliminarea deseurilor medicale emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul si/sau subcontractantii acestuia isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor medicale, inclusiv transport si eliminare finala, in baza Ordinului nr 1798/2007 privind Procedura de emitere a autorizatiei de mediu., Autorizatie sanitara emisa de directia de sanatate publica teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea, pentru incinerator deseuri periculoase si pentru autoutilitarele de transport deseuri medicale conform Legii 95/2006 si Ordinului MSF 219/2002., Licentele/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport si de asemenea Certificat de atestare profesionala pentru sofer (ADR) si consilier de Siguranta, conform OMF nr.82/1992 se vor solicita doar ofertantului ce va fi declarat castigator, Informatii privind masurile de protectia mediului Se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului dpdv al protectie mediului, de catre institutii tehnice de specialitate, pt ultimul an, inclusiv dovada inscrierii ofertantului in Strategia Nationala si in Planul Regional de Gestionare a Deseurilor, cu respectarea cerintelor prevazute de OUG 78/2000. Ofertantul trebuie sa faca dovada eliminarii finale a deseurilor infectioase in max 72 de ore de la generarea acestora, cf Ord 219/2002. Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 07:27